۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم منچستریونایتد با پیراهن تیم سابقش تمرینات روزهای پایان دوران ریکاوری‌اش را انجام داد.

عکس| پوگبا دوباره پیراهن یوونتوس را پوشید! به گزارش خبرورزشی ، پل پوگبا هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد و هم‌تیمی سوئدی او ویکتور لیندلوف تمرینات روز گذشته خود را با پیراهن تیم فوتبال یوونتوس انجام دادند.
این حرکت آنها، اما نه برای ابراز تمایل به بازی برای بانوی پیر بلکه به منظور حمایت از هموطنان‌شان در تیم‌های فوتبال یوونتوس و سامپدوریا که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، صورت گرفته است. بلز ماتویدی، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس دو روز پیش متوجه شد که به بیماری کرونا مبتلا شده است. پیش از او نیز آلبین اکدال بازیکن سوئدی سامپدوریا به این بیماری مبتلا شده بود. پوگبا که خودش ۴ فصل در سری A بازی کرده است، و با این تیم ۴ بار متوالی اسکودتو را برد، در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی کلیپی از خودش منتشر کرده است که او را در خانه‌اش در حال تمرین با پیراهن بانوی پیر نشان می‌دهد، پیراهن که شماره و نام ماتویدی پشت آن درج شده است. لیندلوف نیز با پیراهن سامپدوریا که نام و شماره اکدال روی آن درج شده بود تمرین کرد.
عکس| پوگبا دوباره پیراهن یوونتوس را پوشید!پوگبا در صفحه خود نوشته است: حالا نام زمین تمرینی‌مان شده. «پل‌پوگبا قرنطینه آرِنا». ما ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز هستیم. در حال لذت بردن از کار کردن در خانه در کنار برادرم ویکتور لیندلوف. ما حامی دوستان مان بلیز ماتویدی و آلبین اکدال و تمامی مردم سراسر دنیا هستیم. قوی باشید. می‌دانم که بعضی‌ها شیطنت خواهند کرد و درباره اینکه من پیراهن یوونتوس را پوشیده‌ام حرف خواهند زد، اما من فقط دارم از دوستانم حمایت می‌کنم، نه هیچ چیز دیگر.
ماتویدی هم به پیام پوگبا واکنش نشان داده و در صفحه خود نوشته است: برادرم از تو واقعاً متشکرم. این حرکت واقعاً مرا منقلب کرد. دوستت دارم. خوشحالم که می‌بینم دوباره پا به توپ شده‌ای.
پوگبا از ۲۶ دسامبر که برای مداوای مصدومیت قوزک پای راستش تحت عمل جراحی قرار گرفت، دیگر برای من‌یونایتد بازی نکرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی