نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی از باشگاه های خارجی برای بازیکنان خود دریافت نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای مختلف دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است تا ادامه این بازی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. با این حال اخبار ضد و نقیضی درباره اهداف سال آینده بازیکنان مطرح می‌شود که شامل حال فوتبالیست‌های ایرانی نیز شده است.

شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس که نقش زیادی در صدرنشینی تیمش در فصل جاری مسابقات داشته صحبت از پیشنهادات باشگاه‌های چینی و قطری به وی کرده تا در پایان فصل با پرسپولیس قطع همکاری کرده و لژیونر شود. او که در ابتدای فصل نیز از سه باشگاه قطری و چینی پیشنهاد داشت تصمیم قطعی خود را به انتهای نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر موکول کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس هیچ نامه جدیدی را از باشگاه‌های خواهان خلیل‌زاده و سایر بازیکنان فعلی این تیم دریافت نکرده است تا آنها را مورد بررسی قرار دهد. اکثر بازیکنان فعلی این تیم قرارداد رسمی با پرسپولیس داشته و برای ترک این باشگاه باید رضایت سرخ ها را جلب کنند.

باید دید در انتهای فصل نامعلوم فوتبالی در نقاط مختلف دنیا که هنوز تصمیم نهایی درباره تعطیلی یا ادامه بازی‌ها گرفته نشده است چه اتفاقی برای بازیکنانی نظیر خلیل‌زاده خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: شجاع: از کمیته انضباطی بیشتر از کرونا می‌ترسم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی