۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدد نصیری‌نیا، همچون گذشته روند نزولی وزنه برداری ایران را به مدیریت فدراسیون ربط می‌دهد.

منهای فوتبال » وزنه‌برداریخبرورزشی/ خسرو کفیلی؛ مدد نصیری‌نیا، منتقد علی مرادی رئیس فدراسیون می‌گوید: «در رده‌های سنی مختلف قهرمانی کشور هم تعداد وزنه‌برداران کم شده و هم رکورد‌ها پایین آمده است. زمانی قهرمانی کشور با شرکت بالای ۱۰۰ وزنه‌بردار از استان‌ها برگزار می‌شد و رکورد‌ها در سطح جهانی هم ثبت می‌شد ولی حالا حتی رکورد‌ها به رکورد‌های ورودی تعیین شده هم نمی‌رسد. سال قبل تیم ایران در قهرمانی جهان تایلند، با ۱۰ وزنه‌بردار مقامی بهتر از چهارمی نگرفت و تیم‌های پایه هم به خاطر مشکلات مالی قهرمانی آسیا و جهان را از دست دادند. سالن‌های وزنه برداری هم یکی، یکی تعطیل می‌شوند. زمانی بود در تهران ده‌ها سالن وزنه برداری مجهز وجود داشت، ولی حالا تعداد سالن‌های وزنه برداری تهران به اندازه انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. لیگ هم که ۶ تیمی است و ۳ تیم هم نظامی است. هیئت‌ها هم وسایل و امکانات ندارند.»

نصیری‌نیا مدیریت رئیس فدراسیون وزنه برداری را ناکارآمد می‌داند: «این آخرین دوره ریاست علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری است و او حالا با تعلیق آیان تنها به فکر استفاده از فرصت و رایزنی برای گرفتن پست در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیاست تا بتواند به سفرهایش ادامه دهد و امتیازاتش را بگیرد.»

به گفته مربی سابق تیم وزنه برداری تهران، مرادی هیچ‌کدام از شعار‌های انتخاباتی اش را محقق نکرده است. او می‌گوید: «با اینکه مرادی با شعارهایش نیمی از آرای مجمع عمومی را صاحب شد، اما بعد از هشت ماه هیچ‌یک از شعارهایش محقق نشده است و حتی درصدد حذف رؤسایی است که به او رأی نداده‌اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی