۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نصرتی، سرمربی گل ریحان پیشنهاد جالبی برای ادامه بازی‌های لیگ یک دارد.

فوتبال ایران » ليگ آزادگانبه گزارش خبرورزشی، محمد نصرتی در باره تعطیلی لیگ گفت: به نظر من این تعطیلی به تیم‌های لیگ یکی کمک کرد، چون واقعا کیفیت زمین‌ها خراب شده بود و برای تیم‌هایی که در روی زمین بازی می‌کردند کار سخت بود.

او ادامه داد: برای من که حضور در فوتبال امارات را تجربه کرده ام می‌گویم که واقعا هیچ چیز مهمتر از زمین نیست. برای تیمی مثل گل ریحان که روی زمین بازی می‌کند کیفیت چمن‌ها در فصل زمستان باعث می‌شد نتوانیم کارمان را انجام بدهیم. این تعطیلی باعث می‌شود ما در کیفیت چمن بهتری بازی‌ها را دنبال کنیم.

سرمربی گل ریحان در مورد احتمال لغو لیگ می‌گوید: این تصمیم درستی نیست، چون به تیم‌های بالای جدولی اجحاف می‌شود. من فکر می‌کنم می‌شود لیگ یک را بعد از کرونا از سر گرفت و عملی شدن این موضوع نیاز به یک تصمیم درست دارد.

نصرتی پیشنهاد جالبی در مورد ادامه لیگ ارائه می‌کند: من یک پیشنهاد دارم، لیگ یک را بعد از ماه رمضان برگزار کنند و بازی‌ها به صورت فشرده انجام شود. برای فصل بعد هم برای اینکه ضربه‌ای به بازی‌ها وارد نشود باید لیست تیم‌ها تغییر کند، یعنی باشگاه‌ها بتوانند به جای ۱۸ از ۲۳ بازیکن بزرگسال استفاده کنند یا مثلا در نقل و انتقالات بتوانند به جای ۶ نفر، ۱۰ بازیکن بگیرند تا باشگاه‌ها بتوانند با یک وقفه کوتاه لیگ را از سر بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی