نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این باشگاه همواره زیر فشار انتقادات است و چه موفق باشد و چه ناکامی بیاورد، همیشه رفتار‌هایی علیه باشگاه انجام می‌شود.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، پایان رأفت به خبرورزشی گفت: «وضعیت لیگ ایران و اصلاً همه دنیا به‌هم ریخته و می‌بینید که هیچ فوتبالی برگزار نمی‌شود، اما از طرف دیگر، هیچ لیگی هم لغو نشده است. همه در انتظار رأی فیفا هستند تا به بازی‌ها برگردند، چون منطقی نیست که رقابت‌ها را در همین جا تمام کنند.»

رأفت اضافه کرد: «من هم می‌دانم که چیزی به اندازه سلامتی مردم اهمیت ندارد. من هم این موضوع را درک می‌کنم که در حال حاضر، فوتبال در اولویت مردم نیست، اما باید قبول کنیم که نمی‌توان لیگ را بدون نتیجه تمام کرد. اگر امروز لیگ ایران لغو شود، همه چیز به‌هم می‌ریزد. نه قهرمان مشخص است، نه سهمیه آسیایی. حتی برخی تیم‌ها، بازی عقب افتاده در تقویم‌شان دارند. تیم‌هایی که سقوط می‌کنند یا تیم‌هایی که از لیگ یک باید به لیگ برتر صعود کنند، بلاتکلیف هستند.»

مهاجم پیشین سرخپوشان تهرانی افزود: «به عقیده من، تمام این حرف و حدیث‌ها به خاطر آن است که جلوی چهارمین قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. هر روز هم یک بهانه پیدا می‌شود. یک روز می‌گویند داوری‌ها به سود تیم خاص است، روز دیگر می‌گویند نتایج مهندسی شده تا پرسپولیس قهرمان شود و امروز هم حرف از لغو فصل نوزدهم می‌زنند تا پرسپولیس قهرمان نشود. انصافاً اگر شرایط عادی را داشتیم، پرسپولیس با ۳، ۴ برد دیگر به قهرمانی می‌رسید و نیازی به این حرف و حدیث‌ها نداشت، اما کرونا، همه چیز را خراب کرد. به عقیده من باید بازی‌ها ادامه پیدا کند و حق به حقدار برسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی