۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نفت مسجدسلیمان به خبرورزشی گفت: اگر شرایط و وضعیت همین‌طور باشد بسیار خطرناک است و ادامه لیگ اشتباه خواهد بود.

فوتبال ایران » لیگ برترخبرورزشی/ آرش نوعدوستی؛ نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی را به رغم بضاعت مالی اندکی که داشت رقم زد. حضور در نیمه‌نهایی جام حذفی و جایگاه هشتمی جدول باعث شده این تیم دغدغه‌ای در جدول رده‌بندی نداشته باشد. به همین بهانه و همچنین شرایط لیگ برتر با مهدی تارتار همکلام شدیم که حرف‌های او را در زیر می‌خوانید.

*دل شما برای فوتبال تنگ نشده؟

دل همه تنگ شده و از این وضعیت خسته شدیم، اما چاره چیست؟ باید منتظر باشیم چرا که سلامتی مردم از همه چیز واجب‌تر است.

*به نظر شما باید لیگ ادامه پیدا کند یا این فصل تعطیل شود؟

بستگی به شرایط ویروس کرونا دارد. اگر شرایط و وضعیت همین‌طور باشد بسیار خطرناک است و ادامه لیگ اشتباه خواهد بود، اما اگر ویروس کرونا کم شد، می‌شود با یک شرایط خاص و ویژه لیگ را ادامه داد.

*حتی اگر لیگ بدون تماشاگر باشد؟

فوتبال بدون تماشاگر روح و هیچ نشاطی ندارد. یک ورزش کسل‌کننده است، ولی خب جان مردم اهمیت دارد و همان‌طور که گفتم اگر قرار باشد با شرایط فعلی لیگ را ادامه داد بسیار اشتباه است.

*تکلیف تیم‌های مدعی چه خواهد شد؟

برای تیم ما که در کمرکش جدول هستیم و نه مدعی قهرمانی و نه در خطر سقوط قرار داریم ادامه لیگ هیچ اهمیتی ندارد، ولی برای تیم‌های مدعی قهرمانی و تیم‌هایی که در معرض سقوط هستند، ادامه لیگ برتر بسیار مهم است. باید فدراسیون در این مورد نظر دهد.

*بازیکنان تیم شما هم در منزل تمرین می‌کنند؟

بله، بازیکنان تمرینات خود را در منزل انجام می‌دهند، ولی با این تمرین‌ها بازیکنان شرایط خوبی ندارند.

*چطور؟

بدون تعارف بدن همه بازیکنان افت کرده است. وقتی بازیکنی ۲ روز از تمرین گروهی و پرفشار دور باشد صد درصد بدنش افت می‌کند. الان شرایط همه بازیکنان لیگ این‌گونه است. در حال حاضر بدن همه بازیکنان لیگ حدود ۲۰ درصد آماده است.

*برای آمادگی بازیکنان چقدر زمان لازم دارید؟

ما حداقل ۶ هفته زمان لازم دارم تا با تمرینات لازم بازیکنان را به مرز آمادگی برسانیم.

*اگر ۳ هفته زمان دادند، چه؟

خب ۳ هفته زمان کمی است چرا که قرار است بازی‌ها را نیز به صورت فشرده برگزار کنند. مطمئناً قوای جسمانی بازیکنان پایین می‌آید و احتمال آسیب‌دیدگی بسیار بالا می‌رود. ضمن اینکه ویروس کرونا هنوز هم وجود دارد و احتمال مبتلا شدن وجود داشته باشد.

*از عملکرد خودتان در نفت مسجدسلیمان راضی هستید؟

زیاد دوست ندارم خودم نظر بدهم، ولی باتوجه به جایگاهی که در جدول داریم و حضور در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی که برای نفت مسجدسلیمان بی‌سابقه بوده، خدا را شکر عملکردمان راضی‌کننده بود و هواداران هم که بسیار در نتایج ما تأثیرگذار بودند، خشنود هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی