نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئول پرونده‌های بازیکنان خارجی باشگاه‌های تراکتور و ماشین سازی گفت: این آقا کلا به دنبال حاشیه است چند ماه در باشگاه استقلال بود، با همه با کاپیتان‌های این تیم درگیر بود. در این چند روز هم که علیه مهران مدیری و علیرضا حقیقی صحبت کرد.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، بیات در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در مورد اظهارات روز گذشته معاون اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: صحبت‌های دیروز خطیر صحبت نبود، او فرافکنی انجام داد و به مردم آذربایجان و شخص جناب ونوزی توهین کرد. اصلا زنوزی وقتی ندارد برای اینگونه آدم‌ها بگذارد. اگر الان صحبت می‌کنم به دلیل توهین‌هایی است که او به مکتب تراکتور و مردم آذربایجان کرده است. تیم‌های وزارتخانه‌های مختلف در این وضعیت در امورات‌شان مانده‌اند، اما زنوزی به تنهایی دو تیم را به بهترین شکل اداره می‌کند. مردم آذربایجان این توهین‌ها را توهین به خودشان می‌دانند.

بیات ادامه داد: این آقا کلا به دنبال حاشیه است چند ماه در باشگاه استقلال بود، با همه با کاپیتان‌های این تیم درگیر بود. در این چند روز هم که علیه مهران مدیری و علیرضا حقیقی صحبت کرد. این هم حربه‌ای شده، چون دوست دارد در رسانه‌ها باشد. فکر کنم باید یک مکان جدا برای دادگاه‌ها برای او درست کنند. به هر حال این هم شیوه‌ای است و نمی‌توان به آن ایراد گرفت. او هر لحظه که خواست می‌تواند برود شکایتش را انجام دهد به جای اینکه در رسانه‌ها صحبت کند، ما هم استقبال می‌کنیم. در حال حاضر هم معاونت حقوقی باشگاه شکایتش را از او با ادله و مستندات انجام داده است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور تصریح کرد: به قول قدیمی‌ها شما حرف را زمین بیندازید صاحبش آن را برمی‌دارد. زنوزی مصاحبه‌ای انجام داد که متن آن موجود است. حالا هر کسی با توجه به عقل و شعور خودش می‌تواند برداشت کند. نکته اصلی که باید در مورد آن صحبت کنم، این است که او شروع به توهین به زنوزی کرد. آن کسی شرافت ندارد که به سردار کارآفرینی ایران، توهین می‌کند. چه زمان جنگ و چه الان نزدیک به ۳ دهه در حال زحمت شبانه‌روزی بوده برای گردش چرخ اقتصادی کشور. همین الان که با شما صحبت می‌کنم ۱۰‌ها هزار نفر مستقیم و غیرمستقیم از طریق زنوزی کسب روزی حلال می‌کنند، ولی او به زنوزی توهین می‌کند و می‌گوید یک شبه آمده است.

وی اضافه کرد: آقای خطیر، کار غلط را تو می‌کنی که به خودت اجازه می‌دهی به این بزرگ مرد توهین کنی. فرق زنوزی با شما و امثال شما این است که تنها فردی است که از جیب خودش برای فوتبال هزینه می‌کند و نیازی به فوتبال برای شهرت ندارد. چون از قبل شهرت داشته و بعد به فوتبال آمده است. شک ندارم این فوتبال است که به زنوزی احتیاج دارد. شما از فوتبال ارتزاق می‌کنید هیچ اشکالی هم ندارد، اما باید درست جلو برویم. باز هم تکرار می‌کنم آقای خطی، بی‌شرافت و بی‌شرم شمایی.

بیات گفت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده به جای اینکه این آقا تلاش کند این پول‌ها در کشور بماند برنامه‌ریزی می‌کند این پول‌ها در بانک سوئیس باشد. ما از ریاست محترم قوه قضائیه و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی خواهشمندیم به این قضیه ورود کنند. بحث باشگاه تراکتور نیست بحث منافع ملی است. الان در باشگاه تراکتور و استقلال اتفاق افتاده بعدا در باشگاه‌های دیگر اتفاق می‌افتد. منافع ملی ایران در خطر است. این اتفاق که می‌افتد یک فساد سازمان یافته است که کل فوتبال ایران را در برمی‌گیرد. ما کلا با توهین مخالفیم. مصاحبه‌ای که زنوزی انجام داد در آن نه توهینی بود و نه حرف بی‌ادبانه. اما متاسفانه او (خطیر) از برنامه دیروز شما شروع کرد و باید هم جواب بدهد.

وی با اشاره به مکالمه‌اش با معاون اسبق باشگاه استقلال، تصریح کرد: من سه روز پیش با علی خطیر صحبت کردم. بحث ما فنی بود و خیلی محترمانه جلو رفت. بعد از این مصاحبه به جای اینکه بیاید دفاع کند و بگوید من این کار را کردم و آن کار را کردم لودوویچ را می‌شناسم یا نه، بیاید این صحبت‌ها را انجام دهد، چرا می‌آید توهین می‌کند؟ آن هم به کسی مثل زنوزی، من تعجب می‌کنم.

وی در مورد اینکه زنوزی معتقد بود لودوویچ را خطیر و نصیرزاده به او معرفی کردند، گفت: یک مصاحبه انجام شده و یک کلام بالا و پایین نشده، هر کسی می‌تواند هر برداشتی که دلش می‌خواهد از این مصاحبه داشته باشد. ما مسئولیت این را نداریم که فکر دیگران را بررسی کنیم و این دست ما نیست، ولی در آن مصاحبه توهینی به هیچ شخصی انجام نشد. شما باید بیایید در مورد قضیه صحبت کنید، مگر سه روز پیش آقای خطیر عزیز، ما با هم صحبت نکردیم؟ نزدیک یک ساعت با هم در مورد مسئولین حقوقی صحبت کردیم همانقدر که شما به این مسائل اشراف دارید من هم دارم. همانقدر که شما به زبان انگلیسی تسلط دارید من هم مسلط هستم. بعد از این مصاحبه نصیرزاده مگر مصاحبه نکرد؟ مصاحبه او یک مصاحبه بود مصاحبه خطیر هم یک مصاحبه. چرا توهین می‌کنید؟ جواب توهین توهین است.

مشاور حقوقی باشگاه تراکتور در مورد اینکه به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور عقب‌نشینی کرده است، گفت: به هیچ عنوان. ما هیچ عقب نشینی در مورد مصاحبه زنوزی نکردیم و نخواهیم کرد. عقب نشینی انجام نشده، حرف‌هایی که زنوزی زد حرف‌های باشگاه تراکتور است. هر کسی می‌تواند برداشتی داشته باشد، ولی با برداشتی که آقایان از مصاحبه داشتند کاملا در اشتباه هستند. خطیر روز گذشته کاملا در مورد پرونده کنستانت صحبت کرد. ما اصلا بحثی راجع به پرونده کوین کنستانت نداریم. مسئولیت آن با خود باشگاه است و این پرونده به CAS ارجاع شده است. بحث‌مان راجع به پرونده استوکس و اروین است. دیروز بحث‌هایی که خطیر انجام داد در بیراهه بود.

بیات تصریح کرد: تمام صحبت‌های زنوزی در مورد پرونده استوکس و اروین بود. این وکیل معرفی شد، به ترکیه آمد. گفت در مورد پرونده استوکس مخصوصا و همچنین پرونده اروین مستنداتی که شما دارید صد در صد درست است. من ۱۰ سال تجربه در کمیته فلان و بهمان دارم. این پرونده را برای شما جلو می‌برم. مطمئن باشید قرارداد خوبی هم امضا کردم. اما برخلاف وعده‌های او روزی که ما با رای مواجه شدیم، واقعا شوکه شدیم.

مشاور حقوقی باشگاه اضافه کرد: لایحه او را به سه وکیل برجسته ایرانی و دو وکیل برجسته خارجی دادیم. دوستان بررسی کردند، ۵ نفر متفق‌القول گفتند لایحه‌ای که نوشته شده با توجه به مستنداتی که شما داشتید، از نظر حقوقی در حد این است که یک نفر ۴ ماه به دانشگاه حقوق رفته واین را نوشته و این از یک وکیل کارکشته بعید است. شما پازل‌ها را کنار هم بگذارید. ما یک بازیکن به نام کوین فورچونه داشتیم. خیلی عجیب است، پرونده‌های ما به طور هدایت شده بر علیه باشگاه انجام می‌شود. لودوویچ تحت قرارداد ما برای این پرونده‌ها بوده، الان شکایتی مطرح شده که پرونده کوین فورچونه هم به لودوویچ رسیده است. در این دنیای فوتبال که این همه وکیل وجود دارد چرا دو نفری که به هم ارتباط ندارند تمام پرونده‌هایی که علیه باشگاه ماست به ایشان می‌رسد. چه کسی این‌ها را معرفی می‌کند؟ اگر اتفاقی است قطعا ما اشتباه می‌کنیم، اما اگر فکر کنیم به نتایجی خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: دوست عزیزی که شب گذشته هم در تلویزیون صحبت کردی در حال حاضر ما درگیر پرونده استوکس هستیم. منافع تراکتور به کنار منافع ملی ما در میان است. پرسپولیس هم درگیر پرونده استوکس است. شما در این وضعیت که حتی اگر می‌توانید یک درصد به نفع منافع ملی کمک کنید، می‌آیی شروع به تخریب باشگاه تراکتور می‌کنی. امیدوارم که این مسئله مدیریت و حل شود. واقعا اگر می‌توانیم کمک کنیم بیاییم خالصانه کمک کنیم. این پول‌های مملکت است و باید در راه تولید خرج شود کمک کنیم نه اینکه کمک کنیم این پول‌ها برایش اتفاقات عجیبی بیفتد، نه فقط برای باشگاه تراکتور بلکه برای همه باشگاه‌ها، باید یک همبستگی ایجاد شود و بتوانیم این پرونده‌ها رارفع و رجوع کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی