نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مرداد ماه سال جاری وارد بورس خواهند شد.

فوتبال ایران » مديريت فوتبالبه گزارش خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا صالح درباره وضعیت خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سنوات گذشته مطرح است و در این راستا جلسات متعددی با حضور وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در وزارت ورزش صورت گرفته است.

وی با مهم خواندن آماده‌سازی بنگاه‌های این دو باشگاه از نیمه دوم سال 98 تصریح کرد: برای دستیابی به این هدف باید حساب و کتاب‌های سرخابی‌های پایتخت را روشن کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام این خبر که دو ورزشگاه را به نام سرخابی‌ها ثبت کرده‌ایم، گفت: سند ساختمان‌های در اختیار این دو باشگاه به نام‌شان ثبت نشده بود و با توجه به برنامه زمانی که در هیئت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی داشتیم در این خصوص جلسات متعددی را با وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی تصریح کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و در این ارتباط اقدامات لازم انجام شده است. دارایی‌ها و برند باشگاه پرسپولیس مشخص شده و در ادامه ارزش‌گذاری برای باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است. در این راستا، باشگاه پرسپولیس برند 45 طبقه خود را در اداره مالکیت معنوی شرکت‌ها ثبت کرده و در حال ارزیابی است. برای باشگاه استقلال نیز، بررسی دارایی‌ها و ارزش‌گذاری این باشگاه درحال انجام است، ضمن اینکه 5 طبقه از برند باشگاه استقلال به ثبت رسیده و 40 طبقه دیگر در حال ثبت است.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطر نشان کرد: با اهدای ساختمان‌ها و دو زمین به سرخابی‌ها به طور عملی دارایی‌های استقلال و پرسپولیس از بدهی‌های آنها بیشتر می‌شود و ورشکست نمی‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی