۰
یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رادیو ورزش میزبان یک گفتگوی جنجالی میان علی خطیر و بیات، نماینده باشگاه تراکتور بود.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: مطمئن باشید زنوزی را به دادگاه می‌کشم، تمام اتهامات واهی است و کاری نکنید تمام فایل‌های صوتی زنوزی را به بیرون بدهم. اگر یک اتهام را اثبات نکنید شرافت ندارید. آن‌ها دژاگه را متهم به خیانت کردند. من دیگر مصاحبه نمی‌کنم تا زنوزی در دادگاه توضیح بدهد. زنوزی ۵ هزار فرانک نداشت تا پول بازیکن تیمش را بدهد و از من قرض گرفت.

بیات نماینده باشگاه تراکتور در پاسخ به او گفت: خطیر در لباس مدیر استقلال دلالی کرد، نهاد‌های نظارتی هم ورود کردند. او شفر را ۴ هفته قبل از آخر لیگ اخراج کرد و ۵۵۰ هزار دلار گرفت. پرونده ایسمای استقلال هنوز باز است، او از منشا پول می‌خواست و قصد داشت قرارداد استراماچونی را ۲ برابر کند.

وی افزود: او در حالی که معاون باشگاه استقلال بود با زنوزی تماس گرفت و یک مربی با نام «دیوید مانجیا» را معرفی کرد و به این مربی گفته بود که این باشگاه پولدار است و من برای تو به جای ۳۰۰ هزار دلار با ۶۰۰ هزار دلار قرارداد می‌بندم. خطیر با غفوری، مجیدی، مهران مدیری و همه درگیر هستی و کی روش هم وقتی متوجه شد زد و بند می‌کنی تو را اخراج کرد. شخصی به نام نیکلا اسچیرا خبرنگاری است که وابسته به خطیر است و یک رسانه ایرانی وابسته به خطیر این خبر را رسانه‌ای کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی