۰
دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به شیوه جالبی پول امضای قرارداد استوکس را پرداخت کرده است.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، امضای قرارداد با آنتونی استوکس، یکی از پُر سر و صداترین قرارداد‌های باشگاه پرسپولیس بود. این بازیکن بی‌انضباط ایرلندی، بعد از بازی آسیایی پرسپولیس با الشارجه امارات دیگر به تمرینات تیمش برنگشت و حالا هم اعلام کرده باشگاه باید ۲۰ هزار دلار دیگر بابت دستمزدش به او بدهد. همان زمان که باشگاه با این بازیکن قرارداد امضا کرد انتقاد‌های فراوانی به این موضوع و نوع امضای قرارداد شد.

دو نفر از معاونان باشگاه پرسپولیس در آن زمان به دبی رفتند و چند روزی در امارات بودند تا با استوکس قرارداد امضا شد. نکته جالب اینجا بود که گفته شد باشگاه پرسپولیس همان زمان حدود ۱۵۰ هزار دلار به استوکس پول نقد داده و قرارداد امضا شده، مسئله‌ای که با توجه به بی‌انضباطی استوکس و نیامدنش به تمرینات پرسپولیس با انتقاد‌های فراوانی روبرو شد. هرچند مدیران قبلی پرسپولیس مدعی هستند قرارداد سفت و سختی با استوکس امضا کرده‌اند و حتی باشگاه می‌تواند غرامت سنگینی از این ایرلندی پُرحاشیه بگیرد.

حالا، اما مشخص شده این ۱۵۰ هزار دلاری که باشگاه پرسپولیس بابت امضای قرارداد به استوکس داده از کجا تامین شده است. در آن زمان یکی از اسپانسر‌ها به انصاری‌فرد می‌گوید معادل ۱۵۰ هزار دلار به ریال پرداخت می‌کند، اما خود انصاری‌فرد باید این پول را به دلار تبدیل کند. این مسئله مورد موافقت انصاری‌فرد قرار می‌گیرد و او با یک صراف که شماره‌اش را در گوشی داشته، تماس می‌گیرد و جریان را می‌گوید. این صراف هم قبول می‌کند این پول را در دبی به صورت دلار به نماینده باشگاه پرسپولیس بدهد.

بعد از یکی، دو روز اسپانسر اعلام می‌کند نمی‌تواند این پول را به انصاری‌فرد بدهد. پس از آن بود که در تماس بعدی انصاری‌فرد با آن صراف موضوع مطرح می‌شود. این صراف به انصاری‌فرد می‌گوید در ازای گرفتن چک باشگاه این پول را می‌دهد که انصاری‌فرد هم موافقت می‌کند. پس از این نماینده باشگاه پرسپولیس که در دبی حضور داشته مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را تحویل می‌گیرد، رسید می‌دهد و این پول به استوکس داده می‌شود تا قرارداد امضا شود.

حالا در این وضعیت بد اقتصادی، مدیران باشگاه باید بدهی خود را به صرافی بدهند که پول امضای قرارداد با استوکس را در دبی به پرسپولیسی‌ها رسانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی