۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی به احمد سعادتمند پیشنهاد داده که برادرش را در سمت سرپرستی به کار بگیرند و از قرار معلوم این درخواست با موافقت مدیرعامل جدید باشگاه مواجه شده است.

به گزارش خبرورزشی، برادر سرمربی استقلال محتمل‌ترین گزینه برای سرپرستی تیم محسوب می‌شود. در این ارتباط یک فرد آگاه درون باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت فرهاد مجیدی خودش این پیشنهاد را به احمد سعادتمند داده که برادرش را در این سمت به کار بگیرند. البته فرهاد در سیزدهم دی‌ماه سال گذشته هم که سرمربیگری استقلال را پذیرفت، چنین پیشنهادی را مطرح کرده بود ولی ظاهراً مدیران وقت در آن برهه تمایلی به این موضوع نشان ندادند تا اینکه سعادتمند برای نشان دادن حسن نیتش به فرهاد با این موضوع موافقت کرد. فرزاد مجیدی در سال ۱۳۹۴ پس از عود کردن بیماری منصور پورحیدری و کناره‌گیری‎اش از سرپرستی تیم استقلال، با موافقت پرویز مظلومی سرمربی تیم و جلسه با بهرام افشارزاده مدیرعامل وقت باشگاه به عنوان سرپرست استقلال مشغول به کار شد. در جلسه چند روز پیش فرهاد و سعادتمند در این باره هم صحبت‌هایی مطرح شد که فرزاد تجربه این کار در تیم استقلال و تیم‌های دیگر را هم دارد. ناگفته نماند برخی شایعات پیرامون مشکلات حقوقی فرزاد مجیدی هم مطرح بوده که از باشگاه خبر می‌رسد این مسئله نمی‌تواند منعی برای همکاری باشگاه استقلال با فرزاد مجیدی ایجاد کند.
به گزارش خبرورزشی، به گزارش  خبرورزشی خبرورزشی ، برادر سرمربی استقلال محتمل‌ترین گزینه برای سرپرستی تیم محسوب می‌شود. در این ارتباط یک فرد آگاه درون باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت فرهاد مجیدی خودش این پیشنهاد را به احمد سعادتمند داده که برادرش را در این سمت به کار بگیرند. البته فرهاد در سیزدهم دی‌ماه سال گذشته هم که سرمربیگری استقلال را پذیرفت، چنین پیشنهادی را مطرح کرده بود ولی ظاهراً مدیران وقت در آن برهه تمایلی به این موضوع نشان ندادند تا اینکه سعادتمند برای نشان دادن حسن نیتش به فرهاد با این موضوع موافقت کرد. فرزاد مجیدی در سال ۱۳۹۴ پس از عود کردن بیماری منصور پورحیدری و کناره‌گیری‎اش از سرپرستی تیم استقلال، با موافقت پرویز مظلومی سرمربی تیم و جلسه با بهرام افشارزاده مدیرعامل وقت باشگاه به عنوان سرپرست استقلال مشغول به کار شد. در جلسه چند روز پیش فرهاد و سعادتمند در این باره هم صحبت‌هایی مطرح شد که فرزاد تجربه این کار در تیم استقلال و تیم‌های دیگر را هم دارد. ناگفته نماند برخی شایعات پیرامون مشکلات حقوقی فرزاد مجیدی هم مطرح بوده که از باشگاه خبر می‌رسد این مسئله نمی‌تواند منعی برای همکاری باشگاه استقلال با فرزاد مجیدی ایجاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی