نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک- مهاجم تیم صنعت نفت آبادان به خبرورزشی گفت: با این شرایطی که هنوز ویروس کرونا وجود دارد، لیگ برگزار نشود، بهتر است چرا که این ویروس کرونا شوخی‌بردار نیست و باید همه نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم.

به گزارش خبرورزشی، میلاد جهانی، هافبک-مهاجم مازنی تیم صنعت نفت آبادان، برای این تیم خوزستانی آمار خوبی را بر جای گذاشته است؛ ۲ گل، ۵ پاس گل و گرفتن یک پنالتی باعث شده جهانی یکی از بازیکنان تأثیرگذار لیگ باشد. با این بازیکن تکنیکی دقایقی همکلام شدیم که صحبت‌های او را می‌خوانید.

به دوران بدون فوتبال عادت کردی؟
خیلی سخت و دشوار است. با استرس داریم روز‌ها را سپری می‌کنیم و خدا کند هر چه زودتر این ویروس کرونا از بین برود تا مردم راحت شوند.

تمرین هم می‌کنید؟
به صورت انفرادی بله تمرین می‌کنیم ولی این تمرینات انفرادی هیچ وقت برای آمادگی بدنی جالب نیست و باید به صورت گروهی تمرین کنیم. نزدیک ۳ ماه است تمرین نکردیم و شرایط واقعاً برای ما سخت شده است.

به نظر تو لیگ باید برگزار شود؟
با این شرایطی که هنوز ویروس کرونا وجود دارد، لیگ برگزار نشود، بهتر است چرا که این ویروس کرونا شوخی‌بردار نیست و باید همه نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم؛ ضمن اینکه لیگ برتر برگزار شود، مجبور هستند بازی‌ها را به صورت فشرده برگزار کنند که درصد آسیب‌دیدگی بازیکنان حتماً زیاد می‌شود، بنابراین به نظر من شرایط برگزاری بازی‌ها را نداریم.

ولی تکلیف لیگ چه می‌شود؟
باید کارشناسان در این مورد تصمیم بگیرند. شرایط ما با تیم صنعت نفت آبادان جوری است که نه شانس قهرمانی داریم و نه در منطقه سقوط هستیم. مسئولان باید تصمیمی برای قهرمان یا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند بگیرند.

ولی بوندس‌لیگا هم از سر گرفته شد!
بله، با این شرایط اسپانسر‌ها ورود نمی‌کنند و ما امکانات اروپایی‌ها مثل بوندس‌لیگا را نداریم. آلمان کشور پیشرفته‌ای است و نیازی به تعریف امکانات و ابزار آن‌ها نیست. باور کنید اگر لیگ برگزار شود، آن شور و اشتیاق قبل را نداریم و نمی‌شود مثل قبل انگیزه و روحیه داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی