نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شنژن چین قصد دارد برای سهمیه آسیایی خود، یک مدافع ایرانی را برای فصل تازه لیگ حرفه‌ای چین به جمع نفرات خود اضافه کند.

به گزارش خبرورزشی، این باشگاه چینی که هدایت آن را روبرتو دونادونی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا برعهده گرفته است، علاقه‌مند است از بین مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم العربی و روزبه چشمی هافبک - مدافع تیم استقلال، یک نفر را در فصل آینده لیگ چین به نفرات خود اضافه کند.

بنابر اخبار، باشگاه شنژن این هفته پیشنهاد خود را به باشگاه العربی می‌دهد و اگر آن ها پیشنهاد این انتقال را قبول کنند، پورعلی گنجی برای بار دوم به کشور چین خواهد رفت. او قبلا بازیکن تیم تیانجین تدا بود و اولین انتقال خود را به این تیم انجام داده است. نکته جالب این که اگر مرتضی پورعلی گنجی با نظر باشگاه العربی به چین برود، در آن صورت احتمال بسیار زیاد العربی روزبه چشمی را به عنوان جانشین او استخدام خواهد کرد. در عین حال اگر این اتفاق رخ ندهد، شنژن چشمی را برای حضور در لیگ چین مدنظر دارد.

پورعلی گنجی که بعد از حضور در تیانجین تدا به قطر منتقل و عضو تیم السد شد، در ماه های گذشته توسط گروه آنالیز باشگاه شنژن رصد شده و اطلاعات کاملش در اختیار روبرتو دونادونی قرار گرفته است.

او بعد از حضور در تیم السد قطر، به قصد یک انتقال اروپایی قراردادش را با این تیم قطری فسخ کرد و بعد از حضور چند ماهه در تیم اوپن بلژیک، دوباره به قطر بازگشت. پورعلی گنجی امیدوار است در تابستان پیش رو یک انتقال جدی را پیش رو داشته باشد.

نکته جالب درباره روزبه چشمی این است که او برخلاف پورعلی گنجی برای فصل آینده تحت قراردادش تیمش نیست و می‌تواند به راحتی مقصد آینده اش را انتخاب و به تیم دیگری برود. در این سال ها و به خصوص در تابستان گذشته شایعه جدایی چشمی از جمع آبی ها و حضور در لیگ قطر شنیده می‌شد اما در نهایت وی قراردادش را برای یک سال دیگر هم با استقلال تمدید کرد.

چشمی 26 ساله که در سال های اخیر به تیم ملی هم دعوت شده، شاید این بار به لیگ ستارگان قطر ملحق شود و جای مرتضی پورعلی‌گنجی را بگیرد و به لیست بلند بالای ایرانی های این لیگ نامش را اضافه کند. این در حالی است که البته مدیران و اعضای کادرفنی العربی اعتقاد ویژه ای به پورعلی دارند و شاید اجازه جدایی را به این بازیکن 28 ساله ندهند.

در عین حال باشگاه استقلال هم باید برای حفظ روزبه چشمی اقدامات لازم را هرچه سریع تر انجام بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی