نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قصد دفاع از وزیر ورزش در حوزه فوتبال را نداریم، چون اتفاقات پرسپولیس و استقلال جای هیچ دفاعی از او باقی نمی‌گذارد، ولی این نمی‌شود که فدراسیونی‌ها قرارداد‌ها و اتفاقات خوب را به سود خودشان مصادره کنند و اتفاقات بد را به نام دیگران بنویسند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ فدراسیون ۵ ستاره‌ای که قبلاً قرارداد سالی ۲ میلیون یورو برای ویلموتس را تکذیب می‌کرد، حالا می‌گوید ما سالی ۲/۲ میلیون یورو به این مربی می‌دادیم، ولی او را وزیر ورزش معرفی کرده بود! با مزه است، نه؟

1-اگر وزیر ورزش هم ویلموتس را معرفی کرده باشد سؤال اینجاست که چرا مسئولان وقت فدراسیون زیر بار دخالت آشکار دولت در فوتبال رفته‌اند؟ چرا اصلاً از او راهنمایی خواسته و یا مشاوره‌اش را قبول کرده‌اند؟ مگر تاج از واژه «نجیب» برای ویلموتس استفاده نکرده بود؟ پس چرا همان موقع که مربی کارنابلد بلژیکی نجیب شده بود نگفتند وزیر ورزش او را معرفی کرد و حالا که ۸۳ میلیون نفر فهمیده‌اند چه قرارداد با مزه‌ای بسته شده این حرف‌ها را می‌زنند؟ قصد دفاع از وزیر ورزش در حوزه فوتبال را ندارم، چون اتفاقات پرسپولیس و استقلال جای هیچ دفاعی از او باقی نمی‌گذارد، ولی این نمی‌شود که فدراسیونی‌ها قرارداد‌ها و اتفاقات خوب را به سود خودشان مصادره کنند و اتفاقات بد را به نام دیگران بنویسند.

2-وریا غفوری درست یا غلط علیه رئیس هیئت مدیره استقلال مصاحبه کرده، ولی مدیرعامل باشگاه خیلی شیک و مجلسی سکوت کرده تا شاید این نیز بگذرد! تا اینجای مسئله حرفی نیست. اصلاً حق با وریاست و خلیل‌زاده که گویا چکش برگشت خورده خیلی مدیر ضعیفی است، اما چرا سعادتمند روزی سه وعده مصاحبه می‌کند و می‌گوید هیچ اختلافی در هیئت مدیره استقلال نیست؟! اختلاف دیگر به چه می‌گویند؟ مگر می‌شود کاپیتان تیم هر چه دلش می‌خواهد به رئیس هیئت مدیره بگوید و آب از آب تکان نخورد؟ البته در استقلال و پرسپولیس این چیز‌ها عجیب نیست. به قول بعضی از بازیکنان استقلال برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره باشد، مدیر خوب کسی است که پول‌ها را به موقع بدهد و چکش هم برگشت نخورد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی