نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک استقلال در تمرین آبی‌ها از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید. به محض انتشار این خبر، گمانه‌زنی رسانه‌ها این بود که آیا او به دیدار مقابل فولاد می‌رسد یا نه؟

به گزارش خبرورزشی،‌ بعد از مصدومیت فرشید اسماعیلی خیلی زود رسانه‌ها حرف ستوده پزشک استقلال را سند کردند و نوشتند این بازیکن قطعاً دیدار با فولاد را از دست داده است. ستوده در مصاحبه خود گفته اسماعیلی دو هفته از میادین دور خواهد بود. طبیعتاً بعد از بازگشت به زمین هم چند روزی طول می‌کشد تا به آمادگی قطعی برسد. حالا، اما مشخص شده این بازیکن به احتمال زیاد به دیدار با فولاد می‌رسد. اسماعیلی از روز گذشته تمرینات فیزیوتراپی خود را برای بازگشت دوباره آغاز کرد. ظهر دیروز هم سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کرد دیدار استقلال و فولاد ۶ روز به تأخیر افتاده است. بعد از اعلام این خبر، مشخص شد اسماعیلی به احتمال فراوان در دیدار با فولاد حضور خواهد داشت. روز گذشته معاینات کاملی روی پای فرشید صورت گرفت و مشخص شد میزان مصدومیتش طوری است که احتمالاً از دو هفته دیگر تمریناتش را آغاز خواهد کرد.

روز گذشته در صحبت‌هایی که پزشکان با اسماعیلی داشتند به این بازیکن گفتند دو هفته دیگر باید از پای خود MRI بگیرد. در واقع این عکسبرداری تکلیف نهایی حضور اسماعیلی را در دیدار با فولاد مشخص خواهد کرد. البته این بازیکن امید زیادی دارد تا در دیدار با فولاد، استقلال را همراهی کند. برای فرهاد مجیدی هم حضور اسماعیلی در این مسابقه مهم است. او امسال بدشانس بود چراکه مصدومیت نسبتاً طولانی داشت. حالا در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر هم اسماعیلی دوباره مصدوم شده و فرهاد به پزشکان تأکید کرده هر طور شده این بازیکن را به بازی اول برسانند. اسماعیلی قرار است فیزیوتراپی خود را ادامه دهد. او یک‌شنبه بعدی نه، یک‌شنبه بعد از آن، از پای خود MRI می‌گیرد تا در صورت تأیید پزشکان مقابل فولاد به میدان برود. البته دیروز شایعاتی به راه افتاد که او احتمالاً دو بازی استقلال را از دست می‌دهد ولی این شایعه از سوی پزشکان این تیم رد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی