نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج از قراردادی که با مارک ویلموتس بسته دفاع می‌کند و می‌گوید عددی که با مربی بلژیکی قرارداد بستیم خیلی خوب بود.

به گزارش خبرورزشی، بعد از جام ملت‌ها فدراسیون فوتبال چنان ژست عدم تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را به خود گرفت که تصور می‌کردیم مربی بزرگ‌تر از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد شد و بعد از کمبود منابع مالی گفتند و این‌بار تصور می‌کردیم مربی‌ای هدایت ایران را برعهده می‌گیرد که قراردادش ارزان‌تر خواهد بود، اما چه تصورات عجیبی؟ مربی که به تیم ملی آمد هم کوچک‌تر از کارلوس کی‌روش بود و هم گران‌تر. این معادله از هیچ زاویه‌ای قابل حل نیست. چطور می‌شود مربی کوچک‌تر از کارلوس کی‌روش به تهران بیاید، اما قراردادش گران‌تر باشد؟!

مهدی تاج از قراردادی که با مارک ویلموتس بسته دفاع می‌کند و می‌گوید عددی که با مربی بلژیکی قرارداد بستیم خیلی خوب بود. او ۲/۵ میلیون یورو می‌خواست، اما ما به او ۲/۲ میلیون دلار دادیم و ۳۰۰ هزار یورو از او تخفیف گرفتیم. مهدی تاج آیا هنگام دریافت پیشنهاد مالی مارک ویلموتس از خود سؤال نکرده چرا این مربی باید عددی بیشتر از کارلوس کی‌روش به او پیشنهاد می‌داده؟ در حالی در روز‌هایی که کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ مشغول هنرنمایی برابر تیم‌های پرتغال و اسپانیا بود، مارک ویلموتس بازی‌ها را از تلویزیون تماشا می‌کرد.

شاید ما خیلی بدبینانه فکر می‌کنیم. اقتصاد اروپا همانند اقتصاد ایران است و ۲/۲ میلیون یوروی الان اندازه یک میلیون یوری سال قبل است! و بیچاره مارک ویلموتس برای عقد قرارداد با تیم ملی به فدراسیون فوتبال تخفیف هم داده و ملاحظه رشد تورم در ایران را هم داشته است. او همان‌طور که مهدی تاج گفته مربی نجیبی است. ۵ ماه پول نگرفت و حرفی نزد و اینکه می‌گویند از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده، دروغ است. مربی نجیب که شکایت نمی‌کند!

قرارداد ۲/۲ میلیون یورویی با وجود باخت به عراق و بحرین خیلی هم خوب است. عراق و بحرین جزو قدرت‌های اول آسیا به شمار می‌آیند و باخت برابر آن‌ها نه تنها عذاب‌آور نیست بلکه نشان می‌دهد رقابت در فوتبال آسیا سخت شده و ما باید بیشتر به مارک ویلموتس پول می‌دادیم تا برای شکست این تیم‌ها روحیه می‌گرفت.

بی‌معرفتی از ماست که به جای تحسین مهدی تاج با بستن چنین قراردادی، از او انتقاد می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی