نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌های دوستانه تراکتور، شهرخودرو و بادران در حالی برگزار شد که اتفاق ناگواری برای این سه تیم معترض رخ نداد.

به گزارش خبرورزشی ، وقتی متین قوسی یکی از فوتبالیست‌های برنامه ستاره‌ساز به رحمت خدا رفت، در فضای مجازی به سرعت خبری پیچید مبنی بر اینکه این جوان به خاطر ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفته است. بعضی‌ها عکس این پسر را استوری کردند و به تصمیم برای برگزاری مسابقات تاختند در حالی که خانواده متین از این مسئله ناراحت و حتی مدعی شدند فرزندشان به دلیل دیگری فوت کرده و مبتلا به کرونا نبوده است.
هفته‌ها گذشت تا اینکه یکی، دو روز پیش شاهد بازی‌های دوستانه تیم‌های معترض بودیم. تراکتور در مصاف با تیم نود ارومیه شکست خورد. شهرخودرو به پرسپولیس باخت و بادران که ابتدا مدعی شده بود بیش از یک تیم بازیکن کرونایی دارد، به میدان آمد و همه این بازی‌ها در حالی برگزار شد که اتفاق ناگواری برای این سه تیم معترض رخ نداد.
این روز‌ها همه اقشار زندگی عادی را از سر گرفته‌اند. البته با رعایت پروتکل‌های اجتماعی، اما برخی از فوتبالی‌ها خود را تافته جدابافته می‌دانند و می‌گویند فوتبال نباید برگزار شود. هر چند این‌ها در خلوت به تفریح می‌روند و گردش می‌کنند؛ بدون رعایت فاصله اجتماعی. این رفتار فوتبالیست‌ها ما را یاد این شعر می‌اندازد: واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند؛ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.
این همه تیم‌های شاخص در فوتبال دنیا حضور دارند، تیم‌هایی با بازیکنان شاخص، با درآمد‌های میلیون دلاری و با بازیکنانی با دستمزد‌های نجومی؛ این‌ها در اوج کرونا فوتبال می‌کنند، اما تیم‌های ما می‌گویند کرونا علیه فوتبال است و در چنین روز‌هایی باید به ظاهر در خانه محبوس شوند. در حالی که پزشکان هیچ نقطه پایانی برای کرونا ترسیم نکرده‌اند و این ویروس شاید سال‌های سال با مردم باشد.
کرونا علیه فوتبال نیست. فوتبال علیه کرونا است؛ اگر برخی تیم‌های معترض بگذارند. ترس از کرونا ثابت کرده به خودی خود باعث ابتلا به این بیماری می‌شود در حالی که از سر گیری دوباره فوتبال شادی و نشاط را به بخشی از جامعه برمی‌گرداند. بخشی که همانند همه اقشار در خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند، اما با فوتبال روحیه می‌گیرند و بدون شک به این بهانه برای ادامه، پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی