نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید سکوت خود درباره وضعیتش در این تیم را شکست و از آن ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرورزشی ، خامس رودریگس هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید در گفت‌وگو با شبکه «گل کاراکول» کلمبیا راجع به وضعیتش در تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان ابراز نارضایتی و تأکید کرد که دلیل اینکه چرا زیزو به طور مرتب به او فرصت بازی نمی‌دهد را درک نمی‌کند.

خامس گفت: درباره من چیز‌های زیادی گفته می‌شود و تقریباً همه آن‌ها دروغ است. در این بین، اما چیزی که بیشتر از همه مرا آزار می‌دهد این است که حرفه‌ای بودن مرا زیر سؤال می‌برند که این برایم قابل قبول نیست. من بسیار حرفه‌ای هستم و به همین دلیل هم به جایگاه فعلی‌ام رسیده‌ام. بابت افرادی کنارم هستند و در کنارشان کار می‌کنم، خیالم آسوده است. حرف‌هایی که درباره‌ام زده می‌شود را شنیده‌ام و می‌دانم. من هر روز کلی تمرین می‌کنم و همیشه دنبال ارتقای سطح بازی‌ام هستم.

خامس در پاسخ به این سؤال که آیا زیدان از دست او به خاطر سفر شخصی اخیرش به کلمبیا برای تولد فرزند دومش ناراحت است، عنوان کرد: به هیچ عنوان. اصلاً تولد یک فرزند چرا باید باعث ناراحتی شود؟

هافبک کلمبیایی رئال مادرید درباره رابطه‌اش با زیزو هم عنوان کرد: بین من و زیدان هیچ مشکلی نبوده است. هر مربی علایق و تاکتیک‌های خاص خودش را دارد. رابطه من و زیدان عادی و یک رابطه کاری است.

خامس درباره آینده‌اش در رئال مادرید و نقشی که در حال حاضر در این تیم دارد هم تأکید کرد: در آینده نمی‌دانم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما اگر به من حق انتخاب بدهند، باشگاهی را انتخاب می‌کنم که در آن بتوانم توانایی‌هایم را به اثبات برسانم. من در رئال مادرید نقش پررنگی ندارم و این برای همه روشن است. من تمرین می‌کنم و همیشه سعی کرده‌ام که کارم را به بهترین شکل انجام دهم. من به آینده ام هم فکر می‌کنم. چرا در رئال مادرید بازی نمی‌کنم؟ سؤال خوبی است، اما خودم هم جوابش را نمی‌دانم. همانطور که قبلاً هم گفتم، یک مربی زمانی که با یک گروه از بازیکنان مورد اعتمادش موفقیت‌هایی کسب می‌کند، دیگر به سختی حاضر می‌شود که شرایط تیمش را تغییر دهد. برای یک بازیکن سخت است که مربی‌اش به او فرصت زیادی برای بازی ندهد. وقتی فرصت‌تان کم باشد نمی‌توانید تمام توانایی‌های‌تان را نشان دهید. آن‌هایی که از فوتبال سردرمی‌آورند، می‌فهمند که من چه می‌گویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی