نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بانوی ووشوکار ایران گفت: امیدوارم شرایط کرونا در کشورمان زودتر درست شود چون ما ورزشکاران تمرین می‌کنیم اما هیچ مسابقه ‌ای نداریم و عمر ورزشی‌مان می‌گذرد.

به گزارش خبرورزشی، الهه منصوریان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در مورد حمایت او و خواهرش از دو کاندیدای متفاوت گفت: دلیل اینکه نظراتمان متفاوت بود این نیست که همسو با فدراسیون ووشو نیستیم یا مخالفت‌هایی داشته باشیم. تنها دلیلش این بود که کاندیدا‌ها خیلی خوب بودند و این امکان فراهم بود که هر کسی آزادانه انتخاب کند. ما هم انتخاب کردیم. به هر حال باید به نظر هم احترام بگذاریم. آقای صدیقی می‌تواند تلاش کند و با افرادی که حتی مخالفش بودند، همسو شود تا فدراسیون ووشو را روی سکوی قهرمانی نگه داریم. ووشو الان جایگاه بزرگی دارد و حفظ قهرمانی سخت‌تر از به دست آوردن آن است.

او در مورد اینکه شهربانو در صفحه شخصی خود عنوان کرده بود با حمایت از یک کاندیدا شاید آینده ورزشی‌ام به خطر بیفتد، گفت: وقتی آقای علی‌نژاد که ما را بزرگ کرده و فدراسیون را به ثمر رسانده تلاش دارد تا این اتفاق نیفتد و آقای صدیقی هم این نظر را دارد، چنین موضوعی پیش نمی‌آید. من فکر می‌کنم آقای صدیقی حتما با شهربانو صحبت می‌کند. همه دور یک میز جمع می‌شویم و برای موفقیت ووشو برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم.

منصوریان در مورد قراردادش با باشگاه چینی گفت: یک مسابقه مهم در «وان چمپیون‌شیپ» با یک بازیکن تایلندی سر کمربند داشتم. برای این مسابقه خیلی برنامه ریزی شد و باشگاه تا دو ماه پیش حقوقم را واریز می‌کرد که مشکل مالی و تمرینی نداشته باشم، اما به دلیل شیوع کرونا این مسابقه لغو شد، چون سازمان وان چمپیون‌شیپ اجازه حضور خارجی‌ها را نمی‌دهد، چون مبارزه تن به تن است. اگر ما کرونا بگیریم ممکن است عمر ورزشی‌مان به خطر بیفتد. امیدوارم شرایط کشورمان زودتر درست شود، چون ما ورزشکاران تمرین می‌کنیم، اما هیچ مسابقه‌ای نداریم و عمر ورزشی‌مان می‌گذرد، بنابراین بخاطر این موضوع خیلی ناراحت هستیم.

او افزود: یک سال بدون هیچ مسابقه و درآمدی هستیم. آینده شغلی نداریم. نمی‌خواهم گله کنم، اما جوایز ما هنوز داده نشده و امیدوارم شرایط درست شود تا از توانایی خودمان درآمد بدست بیاوریم. من هنوز با باشگاه شانگ‌های قرارداد دارم و آن‌ها موظف هستند که حقوقم را پرداخت کنند، اما هیچ مسابقه‌ای نداشته ایم که آن‌ها پرداخت کنند و من هم دوست ندارم برای کاری که نکرده‌ام پول بگیرم. اگر باشگاه دوست داشته باشد قرارداد من را پرداخت می‌کند، در غیر این صورت می‌بخشم.

او در مورد اخباری مبنی بر خداحافظی خواهران منصوریان از تیم ملی ووشو گفت: مردم ایران ما را خیلی دوست دارند و تا زمانی که بتوانیم برای آن‌ها تلاش می‌کنیم تا مدال بگیریم. دوست داشتیم که در قهرمانی جهان هر سه خواهر کنار هم باشیم، برای این مسابقات سه سهمیه داشتیم و ما سه نفر انتخاب شده بودیم، اما به دلایلی یکی از ما خط خورد و این ناراحتی‌هایی پیش آورد. با این حال در تیم ملی هستیم و خبر خوبی هم هست که اگر باشگاهم را عوض کنم اتفاقات خوبی برای ایران می‌افتد، چون به عنوان یک ایرانی در یکی از بزرگترین سازمان‌های جهان مسابقه می‌دهم و تلاش می‌کنم تا پرچم‌ایران را بالا ببرم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی