نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ملوان در مورد غیبت غیر موجه یکی از بازیکنان خود در تمرینات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرورزشی، رضا درویشی مهاجم ملوان پس از دیدار برابر مس رفسنجان به دلایل غیر موجه از حضور در تمرینات ملوان امتناع کرد.
باشگاه ملوان بندرانزلی لازم می داند توضیحاتی را در این خصوص بدهد که به شرح زیر است:
غیبت رضا درویشی از نظر باشگاه غیر موجه و مصداق بارز رفتار غیر حرفه ای است. این بازیکن در حالی که در هر سه بازی ملوان پس از آغاز مجدد لیگ یک به میدان رفته بود ، در پایان بازی با مس رفسنجان که با پیروزی ملوان همراه بود ، در پیامی به مدیریت باشگاه اعلام کرد تیم ملوان دیگر نیازی به وی نداشته و به همین دلیل قصد شرکت در تمرینات را ندارد !
این در شرایطی است که از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه به هیچ عنوان چنین چیزی به بازیکن اعلام نشده و به میدان رفتن این بازیکن در هر سه دیدار ملوان (دو دیدار یار ثابت و یک دیدار به عنوان یار تعویضی) خود نمایانگر این موضوع است که در این شرایط حساس ملوان به همه ی بازیکنان خود از جمله بازیکنان با تجربه نیاز دارد.
اما پس از گذشت 9 روز این بازیکن همچنان بر بی انضباطی خود با عدم شرکت در تمرینات اصرار ورزیده و به این ترتیب باشگاه ملوان از حق قانونی خود برای برخورد با بازیکن خاطی از طریق شکایت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جهت غیبت غیرموجه و بی انضباطی استفاده خواهد کرد.
شایان ذکر است رضا درویشی تا کنون قریب به 80 درصد از مبلغ قرارداد خود را از باشگاه ملوان دریافت کرده است و باشگاه سعی کرده به تمامی تعهدات خود در قبال بازیکنان در فصل جاری عمل نمایند و بی شک این رفتار بازیکن غیرحرفه ای و بی حرمتی به باشگاه بزرگ ملوان بندرانزلی و هوادارانش است و قطعاً باشگاه از حق خود و هواداران وفادارش در شرایط حساس کنونی، گذشت نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی