نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون‌ کشتی کشورمان برای کمک به کشتی‌گیران و مربیان ایرانی و کسب درآمد این قشر متضرر از عدم برگزاری پیکار‌های لیگ‌برتر، خرج خود را از اتحادیه‌جهانی‌کشتی جدا کرده است.

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ وزارت ورزش با برگزاری مسابقات لیگ‌کشتی مخالف است. هرچه به روز ۲۳ مرداد، زمان اعلام شده برای انجام مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) نزدیک می‌شویم، خبر‌ها و مطالب پیرامون لیگ کشتی جدی‌تر و حساس‌تر می‌شود.

هفته گذشته، درتصمیم‌گیری جدید اتحادیه‌جهانی‌کشتی، تاریخ و زمان برگزاری تمام مسابقات و برنامه‌های اعلام شده قبلی UWW در رده‌های سنی مختلف مسابقات قهرمانی‌جهان تا ۱۰ آبان‌ماه لغو و مجدداً به‌تعویق افتاد. به‌رغم این تصمیم نناد لالوویچ و همکارانش، اما فدراسیون‌کشتی کشورمان برای کمک به کشتی‌گیران و مربیان ایرانی و کسب درآمد این قشر متضرر از عدم برگزاری پیکار‌های لیگ‌برتر، خرج خود را از اتحادیه‌جهانی‌کشتی جدا کرده و رییس سازمان‌لیگ اعلام کرد دراین رابطه خودمان تصمیم می‌گیریم و برای برگزاری مسابقات‌داخلی، به‌مصوبات اتحادیه‌جهانی کاری نداریم. البته نصیرزاده تاکید کرد درصورت موافقت ستادملی مقابله باکرونا در ورزش، همه کار‌ها برای شروع و برگزاری مسابقات لیگ‌برترکشتی با رعایت مقررات و پروتکل‌های بهداشتی آماده اجراست و منتظر صدور مجوز ازسوی این‌ستاد هستیم.

هرچند سازمان‌لیگ، کشتی‌گیران، مربیان و باشگاه‌های شرکت‌کننده در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور تلاش دارند به‌مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش بقبولانند که می‌توانند با تامین‌نظر آن‌ها و رعایت پروتکل‌های مدنظر این ستادپزشکی و تخصصی، لیگ‌کشتی را برگزار کنند، اما علی‌نژاد معاون ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، هفته گذشته گفت: درشرایط فعلی کرونا، برای ورزش‌های پربرخورد مثل کشتی، تمرین و مسابقه ممنوع است. اما اگر برگزاری رقابت‌های‌جهانی بزرگسالان در آذرماه قطعی شد، برگزاری اردوی تیم‌های‌ملی بزرگسالان با رعایت قرنطینه کامل را از وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم.

همانگونه که باتصمیم مسئولان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فرصت بازگشایی اکثر مشاغل فراهم شد تا از فلج شدن زندگی اقتصادیِ جمع کثیری از هموطنان گرفته شود، باتوجه به نیازمبرم و اصرار کشتی‌گیران برای برگزاری مسابقات لیگ‌کشتی با رعایت مقررات بهداشتی، انتظار می‌رود برای کمک به وضعیت اقتصادی و معیشتی جمع کثیری از قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی، ستاد مزبور تصمیمی اتخاذ کند که هم حفاظت از جان قهرمانان، هم نیاز ضروری و مبرم معاش آن‌ها تامین شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی