۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد شاگردانش با نتیجه‌گیری در دو هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم به رتبه تک رقمی دست پیدا کنند.

فکری در رویای رتبه تک‌رقمی با نساجی

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری درخصوص برتری یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی خوبی مقابل حریف قدرتمندمان انجام دادیم و خدا راشکر که به اهداف‌مان رسیدیم. سپاهان تیم خوبی است، اما با ارائه یک بازی خوب و منطقی به سه امتیازی که منتظرش بودیم، دست یافتیم. کسب سه امتیاز در این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و از تلاش تمام تیم برای رسیدن به این نتیجه درخشان تشکر می‌کنم.

فکری درباره شانس‌های گلزنی سپاهان که با تیرک دروازه نساجی دفع شد همچنین گفت: بعد از بازی هم از تیرک دروازه تشکر کردم، چون تیم حریف، چند بار توپ را به تیر دروازه کوبید و همین امر مانع از باز شدن دروازه‌مان شد. تشکر ویژه‌ای هم از بازیکنانم دارم. به هر حال این اتفاق هم جزوی از فوتبال است و شاید روزی هم برای ما اتفاق بیفتد، ولی آنچه مسلم است تلاش بازیکنان ما برای پیروزی در این بازی بود که خداراشکر به نتیجه آن هم دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: با اینکه بازی خارج از خانه بود، اما بازیکنان‌مان از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در دو مسابقه پیش رو هم تلاش می‌کنیم تا به شش امتیاز برسیم چرا که هدف ما رتبه تک رقمی است.

فکری درباره دومین گل دیدنی محمد میری همینطور گفت: ما در تمرینات، همیشه آیتم‌های شوتزنی را به شکل جدی دنبال می‌کنیم و روی این تاکتیک کار کرده‌ایم. حالا یکی از برنامه‌های نساجی همین است که از طریق شوتزنی به گل برسیم. خوشحالم در چند بازی اخیر، این اتفاق افتاد و ما از این راه به گل رسیدیم. در ادامه رقابت‌ها هم باید همین روند را ادامه بدهیم. بعد از گل میری به استقلال خیلی‌ها معتقد بودند گلزنی میری شانسی و اتفاقی است، اما او مقابل سپاهان نشان داد که استعداد ویژه‌ای در این روش گلزنی دارد.

سرمربی نساجی درباره دو دیدار پایانی این تیم در لیگ نوزدهم مقابل ذوب آهن و شهرخودرو گفت: بازی با سپاهان را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون باید به فکر این دو بازی باشیم. کار ما در لیگ تمام نشده است و می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود. ذوب آهن تیم با کیفیتی است که این هفته پرسپولیس را شکست داد و شهرخودرو هم موفق شد استقلال را متوقف کند؛ این نتایج نشان می‌دهد که بازی آسانی پیش رو نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی