نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال جوانان در آستانه آغاز تورنمنت حافظان سلامت این رقابت‌ها را فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم‌های ملی دانست.

به گزارش خبرورزشی، پرویز مظلومی که شاگردانش روز پنج شنبه در اولین بازی تدارکاتی تورنمنت چهارجانبه حافظان سلامت برابر پلیمر قرار می‌گیرد در خصوص این بازی گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و عصر امروز هم آخرین تمرین تیم قبل از مسابقه اول برگزار می‌شود. در این مقطع بیش از هر چیز به بازی‌های تدارکاتی مفید نیاز داریم.

مظلومی در پایان پیرامون امکان اضافه شدن اللهیار صیادمنش به تیم فوتبال جوانان گفت: این اتفاق خوبی است که اللهیار هم در این رده سنی می‌تواند به تیم ما کمک کند و حتما چنین بازیکن باتجربه‌ای برای تیم جوانان بسیار مفید و تاثیرگذار است. تنها شرط من این است که قبل از مسابقات و حداقل در اردو‌های آخر صیادمنش را در اختیار داشته باشیم و اینطور نباشد که فقط برای تورنمنت به جمع ما اضافه شود. امیدوارم هماهنگی‌های لازم صورت بپذیرد و اللهیار در کنار بچه‌ها حاضر شود تا در کار و برنامه‌های ما قرار بگیرد. قطعا در اینصورت به ما کمک می‌کند و یک نیروی تازه‌ای به تیم تزریق خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی