نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربى تيم ملى فوتبال جوانان ايران اميدوار است تورنمنت حافظان سلامت محك مناسبى برا سنجيدن ميزان آمادگى و توانمندى شاگردانش باشد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال تیم ملى جوانان در اولین بازى تورنمنت حافظان سلامت مقابل تیم امید پیکان پیروز شد و روز یکشنبه در دومین بازى به مصاف تیم ملى دانشجویان مى رود پرویز مظلومى در این خصوص گفت:بازى اول ما مقابل تیم امید پیکان بسیار مفید بود. بچه‌ها تمرینات سنگینى در دو نوبت صبح و بعد از ظهر داشتند و طبیعى بود از نظر آمادگى بدنى شرایط ایده آلى نداشته باشند. از سوى دیگر مى خواستیم نفراتى را مورد ارزیابى قرار بدهیم که هنوز در مورد آن‌ها به جمع بندى نرسیده ایم. بیشتر بازیکنان اصلى ما در این بازى غایب بودند، با این وجود بازى بسیار مفیدى بود و به خواسته خودمان رسیدیم.
مظلومى اضافه کرد:بازى تدارکاتى خیلى مهم و اثرگذار است. ما فقط به دنبال انجام مسابقه هستیم. بعضى بازیکنان در تمرین فوق العاده هستند، اما در بازى محو مى شوند و عملکرد مطلوبى ندارند، نفراتى مى خواهیم که مرد مسابقه باشند. تنها بازى تدارکاتى است که براى شناخت بازیکن به مربى کمک مى کند.
وى در پایان گفت:فشار تمرینات را کم کرده ایم و امیدواریم دو بازى باقیمانده هم براى ما به همین اندازه مفید و تاثیرگذار باشد. تیم ملى دانشجویان همیشه آماده و قدرتمند است. نفرات خوب و با تجربه اى در رده بزرگسالان دارند که براى سنجش آمادگى تیم ما بسیار مفید است. امیدوارم در این بازى هم عملکرد خوبى داشته باشیم و بتوانیم به اهداف فنى خودمان برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی