نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان تیم تراکتور در آستانه بازی نیمه نهایی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان با یک درخواست غیر منطقی کار کادرفنی تیم آذربایجانی را برای انتخاب ارنج دچار مشکل کرد.

به گزارش خبرورزشی، روز گذشته در لیست 18 نفره تیم تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان نامی از رشید مظاهری دروازه بان اول تیم تبریزی نبود.
پرس و جو ها در مورد اینکه چرا گلر اول تیم تبریزی در یکی از حساس ترین بازی های فصل تراکتور نیست از همان لحظه ای که لیست تراکتور در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، آغاز شد.
گویا رشید مظاهری در فاصله دو روز مانده به بازی در جلسه ای که با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور داشته درخواست مالی برای فصل آینده اش را کرده و گفته اگر این پول را ندهند نمی تواند کنار تیم باشد. او پس از خروج از این جلسه تلفن همراه خود را هم خاموش می کند تا کادرفنی تراکتور هم نتوانند با این بازیکن ارتباط بگیرند و جویای ماجرا شوند.
بدین ترتیب وقتی ساکت الهامی سرمربی این تیم متوجه ماجرا می شود از محمدرضا اخباری که دچار مصدومیت هم بوده و در تمرینات اخیر شرکت نداشته می خواهد در این فاصله کم با فیزیوتراپی مداوم خود را آماده کند و این دروازه بان باوجود مصدومیت روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان می رود و این تیم تبریزی هم راهی فینال می شود.
مظاهری درحالی در فاصله دو روز مانده به بازی نیمه نهایی با چنین خواسته ای باشگاه را تحت فشار گذاشته که دو سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد اما برخی شنیده ها حکایت از این دارد که او مورد توجه دو باشگاه مدعی قهرمانی در لیگ است و از مدت ها قبل هم اعلام کرده بود برای فصل جدید نمی خواهد در تبریز بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی