نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال موفق شد در یک بازی دیدنی و در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست دهد.

به گزارش خبرورزشی، دربی دیشب به خصوص در ۹۰ دقیقه همه‌چیز داشت. از گل‌های زیبا و حرکات تکنیکی گرفته تا شوت و کار‌های تاکتیکی و... استقلال در نیمه اول سرتر بود و زیبا بازی کرد، اما در نیمه دوم پرسپولیس برتری نسبی داشت و مستحق زدن گل هم بود. با این حال گل دانشگر به‌نوعی عدالت را در ۹۰ دقیقه اجرا کرد و بازی به وقت‌های اضافه رفت تا به پنالتی کشید تا اینجا استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس عمل کند.

حسینی در روزی که کمی بهتر از قبل به‌نظر می‌رسید یک پنالتی گرفت و یک پنالتی را هم که اوساگونا به آسمان زد و در آن سو هر ۴ پنالتی استقلالی‌ها گل شد تا این تیم با شایستگی به فینال برسد. البته پرسپولیس هم دیشب بد نبود، ولی در جنگ مربیان، مجیدی توانست یحیی را شکست بدهد؛ چه به لحاظ ترکیب اولیه، چه در تعویض‌ها و چه حتی در انتخاب پنالتی‌زنان!

فرهاد مجیدی که برای استقلالی‌ها خالق عدد ۴ در دربی‌ها بود حالا به عدد ۵ رسید. او توانست پرسپولیسی را ببرد که پارسال دبل کرد و با احتساب سوپرجام سه جام گرفت. یحیی هم امسال نتایج خوبی در لیگ گرفت، اما دیشب اشتباهات زیادی داشت و به نوعی بازی را به مجیدی باخت.

استقلال با برد شیرین دیشب به فینال رسید و حالا امیدوار است برای هشتمین بار قهرمان جام حذفی شود و به نوعی به قدرتنمایی پرسپولیس در چند سال اخیر پایان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی