نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با درخشش ستاره جوانش مهدی قایدی موفق شد پرسپولیس را شکست دهد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ ۱- گل مهدی قایدی آن‌قدر قشنگ بود که پرسپولیس را یک نیمه کامل به شوک برد. استقلال در نیمه اول آن‌قدر خوب بود که پرسپولیسی‌ها هم از فوتبال این تیم لذت می‌بردند. حرکات ترکیبی خوب، بازی تک‌ضرب و حتی خلق موقعیت باوجود برتری یک بر صفر. مهدی قایدی با حرکتی که کرد نشان داد که سطح فوتبالش کاملاً بالاتر از فوتبال ایران است. در کل نیمه اول استقلال کاملاً برتر بود و انگار داشت با یک تیم ته‌جدولی بازی می‌کرد. در این راه گل‌محمدی هم با ارنج غلط به استقلال کمک کرد. هرچند که از کنار بازی روان آبی‌ها نمی‌توان بی‌تفاوت گذشت.

۲- نیمه دوم با شوت دیدنی بشار شرایط کاملاً عوض شد. بشار آن لایی را که از قایدی خورده بود به بهترین شکل جبران کرد و یک گل قشنگ زد تا روند بازی تا حد زیادی عوض شود. دیگر از آن فوتبال روان استقلال در نیمه اول خبری نبود و حالا بشار و ترابی و... در میدان جولان می‌دادند و آن طرف حرکات انفرادی قایدی دیگر فایده‌ای نداشت. قایدی البته همچنان ستاره بود، ولی علیپور یک گل قشنگ زد و پرسپولیسی‌ها تا مرز پیروزی رفتند، اما گل دانشگر تمام معیار‌ها را عوض کرد تا زیباترین دربی ۱۰ سال اخیر به وقت‌های اضافه برود و در نهایت به پنالتی کشیده شود.

۳- در ضربات پنالتی استقلال خیلی بهتر بود و یحیی حتی پنالتی‌زنان را هم خوب انتخاب نکرد. در مجموع استقلال به نوعی مستحق پیروزی بود و حالا شانس خوبی برای فتح جام حذفی دارد. استقلالی که در لیگ هم هجومی‌ترین تیم بود و بیشترین گل‌ها را زد، در جام حذفی هم دو گل به پرسپولیس زد و حتی می‌توان گفت موقعیت گل‌هایش بیشتر از پرسپولیس بود، اما در بازی دیشب ستاره میدان مسلماً مهدی قایدی بود که هر وقت به توپ رسید زیباترین لحظات بازی را رقم زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی