نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که نویدکیا سرمربی سپاهان شود، نام میگوئل تکسیرا به عنوان سرمربی رد خواهد شد چرا که محرم هم مثل رحمتی مدرک A آسیا ندارد.

محرم نویدکیا

به گزارش خبرورزشی، ایران ورزشی نوشت: خبرهای زیادی در مورد احتمال سرمربی‌گری محرم نویدکیا در سپاهان به گوش می رسید. حتی یک سری پا را فراتر هم گذاشتند و از نام دستیاران او خبر دادند؛ این‌که قرار است سیدمهدی سیدصالحی، رحمان احمدی، احمد جمشیدیان و محمدعلی احمدی کادر فنی سپاهان را تکمیل کنند. به این نفرات باید میگوئل تکسیرا، مربی پرتغالی را هم اضافه کرد که به تازگی قراردادش را با سپاهان تمدید کرد.

این در حالی است که از اصفهان خبری رسمی و جدی در مورد سرمربی جدید سپاهان وجود ندارد. شاید دلیل انتشار این خبرها شروع رسمی کار محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل در باشگاه سپاهان باشد. ساکت پیش از این‌که به باشگاه برود تا کارش را شروع کند، به مقبره شهدا رفت تا به این صورت کار خود را استارت بزند. گفته می‌شود در این مراسم، مدیرعامل باشگاه سپاهان در صحبتی که با یکی از اطرافیانش داشت، در رابطه با محرم نویدکیا حرف زد اما معلوم نیست این صحبت‌ها در رابطه با سرمربیگری اسطوره سپاهانی‌ها بود یا مسائل دیگر. محمدرضا ساکت در مواجهه با خبرنگاران هم درباره بحث سرمربی آینده سپاهان گفت: «ان‌شاءالله این موضوع را به موقع اعلام می‌کنم و تازه کار خود را در باشگاه آغاز کرده‌ام.» با وجود اصرار زیادی که خبرنگاران به صحبت درباره نویدکیا داشتند اما ساکت هیچ حرفی در این مورد نزد. بعد از آن اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان هم صحبت‌های مختلفی در مورد سرمربی آینده تیم داشتند.

کریم فخارزاده عضو هیأت مدیره باشگاه سپاهان با بیان این‌که سرمربی تیم باید فرد بزرگی باشد، گفت: «اعضای هیأت ‌مدیره و مدیرعامل باشگاه از امروز (سه‌شنبه) این امر را بیش از گذشته دنبال خواهند کرد تا سرمربی آینده سپاهان را انتخاب کنند.»

در همین حال علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان به مسأله مهمی اشاره کرد و نسبت به قانون جدید فدراسیون درباره منع حضور مربیان و بازیکنان خارجی واکنش نشان داد که این مسأله نشان می‌دهد آن‌ها واقعاً به دنبال گزینه خارجی برای سرمربی‌گری سپاهان بودند: «ان‌شاءالله به زودی تصمیمی می‌گیریم که دل هواداران شاد شود و تضمین‌کننده موفقیت ما در فصل آینده باشد. درباره منع خارجی‌ها در فوتبال ایران هم باید بگویم این تصمیمی است که با توجه به تفاوت نرخ ارز و مشکلاتی که در قراردادها بوده، گرفته‌اند. یکی از گلایه‌های‌مان این است که چرا باشگاه‌هایی که در جذب مشکل نداشتند، منع شدند. فقط هم سپاهان نبوده.»

با قانون جدید شاید گزینه‌های سپاهان تغییر کند اما اگر محرم نویدکیا سرمربی زردپوشان اصفهانی شود، او شرایطی مثل مهدی رحمتی خواهد داشت. یعنی در صورتی که محرم سرمربی سپاهان شود، نام میگوئل تکسیرا به عنوان سرمربی رد خواهد شد اما مسئولیت فنی به عهده نویدکیا خواهد بود چرا که محرم نویدکیا هم مثل رحمتی مدرک A آسیا ندارد و نمی‌تواند به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ ایران حضور پیدا کند، اما باید دید واقعاً محرم نویدکیا سرمربی سپاهان می‌شود یا این‌که مربی دیگری معرفی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی