۰
یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک فصل گذشته نساجی مازندران، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران نساجی خداحافظی کرد.

عکس| خداحافظی هافبک زهردار نساجی با هواداران

به گزارش خبرورزشی، سیدمحمد میری، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران نساجی خداحافظی کرد.

او در پیام اینستاگرامی خود نوشت: سخت است، که بگویم، قائمشهر ...
اینجا میان، این همه خاطره و اتفاق و عشق، عزت را بعد از محبت پروردگار، از شما هیچگاه دریغ ندیدم، قائمشهر جایی که به صد بارگیش تولد یافتم، و شما لطف بی منتتان چیزی شبیه دیار مادریم تداعی می‌کرد، سبزش سبز، راهش راه، و حالا اشکش بخاطر وداع.
اینجا ایستگاه آخر دیدار ماست، من دستانم نه به روی صورت، بلکه چشمانم رو به سوی شماست، همه وطنی را با حضور شما و شورتان تجسم می‌کنم، اینکه شما چه‌ها کردید تا من و ما اینجا در زمین با یکدیگر خاطر سازی کنیم، و این واقعیت را محال ممکن است فراموشم کرده باشم، که نمک تان خورده باشم و نمکدان شکسته باشم.
عزیزان و سرورانم، در کنار شما دو سال بی مثال را سپری کردم، دو سال سختی‌ها و فراز و نشیب‌ها متعدد، همچون شما که به عشق"نساجی" کبیر در باران و آفتاب دست از عشقتان نکشیدید و من را بیش از هر وقت مکلف می‌کردید، که به پای این تعهد با افتخار تا به آخر بمانم.
اما حالا دست تقدیر به کوچ دیگریست، شما را گوشه‌ای دنج، در قلبم به بالای سر میگذارم و دستتان را می‌بوسم که بی شما و عشق و حمایتتان نه من وبلکه هر کدام از ما هیچ بودیم، در خاطرم سبز خواهید ماند، عشقتان در دل تا ابد ماندگار است، شاید دست تقدیر مرا به نزدتان باز گرداند که دوست دارم باز هم مفید و قدمم به خیر باشد.
دوستت خواهم داشت تا به ابد.
نساجی️

عکس| خداحافظی هافبک زهردار نساجی با هواداران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی