نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین تصمیم در نساجی این بود که سران باشگاه دوباره برای ساختن یک تیم نو تلاش کنند به این خاطر که کاری برابر پیشنهادات میلیاردی از دست‌شان برنمی‌آید!.

به گزارش خبرورزشی، هیچ کس فکر نمی‌کرد بعد از درخشش نساجی در این فصل از بازی‌های لیگ برتر یک به یک همه ستاره‌های این تیم جدا شوند و به نوعی تیم تار و مار شود! اشتباه از جایی آغاز شد که باشگاه در ابتدای فصل با همه بازیکنان یک ساله قرارداد بست! حالا همه آن‌ها یک به یک به تیم‌های دیگر می‌روند. نساجی همه آن‌ها را می‌خواست، اما مشکل اینجاست که نمی‌تواند خواسته‌های مالی آن‌ها را تأمین کند. صحبت از پیشنهاد ۴، ۵ میلیارد تومانی به بازیکنان نساجی است در حالی که باشگاه فصل گذشته حتی به یکی از بازیکنانش یک میلیارد تومان هم نداده است. باشگاه در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر کرد به نکات جالبی اشاره کرد؛ از جمله اینکه دوره بوسیدن لوگو تمام شده و بازیکنان ملاک انتخاب تیم‌شان دستمزدی است که به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد و نساجی یارای مقابله با تیم‌های دولتی را ندارد و می‌کوشد دوباره با یک تیم جوان و جویای نام نگاه‌ها را متوجه خود کند. باشگاه نساجی خطاب به هوادارانش گفته نباید نگران آینده باشند به این خاطر که آن‌ها در سایه تدبیر محمود فکری تلاش خواهند کرد از نو یک تیم بزرگ بسازند.

تا به امروز ۸ بازیکن از نساجی جدا شده‌اند؛ عرفان معصومی و رحمان جعفری به شهرخودرو رفته‌اند. محمد عباس‌زاده از نساجی خداحافظی کرده؛ نوید عاشوری به نظر می‌رسد راهی گل‌گهر خواهد شد همان‌طور که محمد میری هم به این تیم ملحق شده است. علی شجاعی قرارداد دو ساله اش را با تیم پرسپولیس نهایی کرد. رضا دهقانی پیش از پایان فصل به دلیل مصدومیت به سپاهان برگشت، چون به عنوان بازیکن قرضی در این تیم حضور داشت و به نظر می‌رسد به زودی علیرضا حقیقی هم قرارداد خود را با یکی از تیم‌ها نهایی خواهد کرد. اگر حسین ماهینی هم تصمیم به ترک اردوی نساجی بگیرد شمار جدایی‌طلبان نساجی به ۹ بازیکن خواهد رسید.

این البته یک هشدار بزرگ هم برای نساجی بود؛ اینکه باید قرارداد‌ها را دو یا سه ساله امضا کند تا اینکه به یک باره تیمش خالی از بازیکن نشود. بهترین تصمیم در نساجی این بود که سران باشگاه این اتفاق را به فال نیک بگیرند و دوباره برای ساختن یک تیم نو تلاش کنند به این خاطر که کاری در برابر پیشنهادات میلیاردی از دست‌شان برنمی‌آید و این کاری بود که انجام شد. نساجی این ۸ بازیکن و ۹ بازیکن را ساخت و ستاره کرد و این را می‌تواند تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی