نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی عراق در اظهارنظری اعلام کرد که تیم الشرطه عراق مورد بی انصافی قرار گرفته و برنامه AFC به سود استقلال است.

برنامه AFC به سود استقلال است به گزارش خبرورزشی، برنامه AFC به سود استقلال استبه گزارش خبرورزشی، عدنان حمد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال عراق که به عنوان تحلیلگر در شبکه BBC Sport حضور داشت، اعلام کرد که تیم الشرطه در نحوه برنامه ریزی انجام مسابقات گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مورد یک بی عدالتی آشکار قرار گرفته است.

الشرطه که در نخستین دیدارش با الاهلی با یک گل مغلوب این تیم عربستانی شده بود، ۳ روز پس از آن دیدار، توانست حریفش را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد تا با ۴ امتیاز به رده دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عدنان حمد پس از دیدار الاهلی و الشرطه و در جریان تحلیل آن مسابقه در شبکه BBC Sport گفت: این برنامه ریزی یک ظلم آشکار است. اولین کاری که AFC باید انجام می‌داد این بود که برنامه مسابقات این گروه را تغییر دهد.

وی افزود: واقعا درک نمی‌کنم که چرا باید الشرطه از دوشنبه تا یکشنبه آینده ۳ بازی انجام دهد و در دیدار تعیین کننده و سرنوشت ساز مقابل استقلال تهرانی قرار بگیرد که در طی ۶ روز فقط مشغول استراحت بوده است.

او گفت: برخلاف تمام تیم‌هایی که در این مسابقات حاضر هستند، الشرطه به دلیل تعلیق لیگ عراق، با کمترین آمادگی ممکن به این رقابت‌ها آمده است و قرار است ظرف شش روز سه مسابقه انجام دهد و این بی عدالتی است که ممکن است تیم در یکشنبه هفته آینده و در دیدار با استقلال تهران از آن رنج ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی