۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق استقلال با انتقاد از جولان دلال‌ها در فوتبال ایران و تاثیر منفی که در باشگاه‌ها دارند گفت: آنها بازیکن کریم شیره‌ای را مارادونا می‌کنند!

به گزارش خبرورزشی، پرویز مظلومی ضمن حمایت از مجید نامجو به عنوان سرمربی استقلال از نقش عجیب دلال ها در فوتبال ایران انتقاد. خلاصه ای از حرف های مظلومی را در زیر می خوانید.
***
* استقلالی ها می توانستند برابر الشرطه با سه امتیاز از زمین بیرون بیایند اما متأسفانه به دلیل اینکه مدتها بود بازی رسمی انجام نداده بودند، در نیمه اول کاملا سردرگم بوده و نتوانستند بازی خوبی از خود ارائه دهند اما در نیمه دوم و با تغییراتی که نامجو مطلق در ترکیب استقلال به وجود آورد، این تیم سراسر هجومی شد و توانست هم گلزنی کند و هم موقعیت های زیادی را از دست بدهد.
* مجید نامجومطلق را به خوبی می شناسم. او از نظر فنی و اخلاقی یکی از بهترین های فوتبال ایران است. با او کار کرده ام. هیچ فرقی بین او و مربیان خارجی نیست. حالا که با این قانون من درآوردی، مربیان خارجی نمی توانند به ایران بیایند، اعتقاد دارم نامجومطلق بهترین گزینه است و می تواند با داشتن دستیاران خوب و کارکشته و بودن یک کمیته فنی در استقلال نتایج قابل قبولی هم کسب کند.
* متأسفانه دلالی فوتبال ما را نابود کرده است. دلال ها در فوتبال ما کریم شیره‌ای را مارادونا می کنند و به فوتبال ما ضربه می زنند. متأسفانه با قانونی که گذاشته شده و تیم ها حق جذب بازیکن خارجی را ندارند، این روزها بازیکنان بی کیفیتی که صد میلیون هم نمی ارزند، سه میلیارد هزینه جذب آنها می شود
* من با مدیرعامل استقلال هیچ ارتباط و برخوردی نداشتم اما باید از او قدردانی کنیم که در این شرایط آشفته بازار فوتبال ما توانست شاکله اصلی تیم را حفظ کرده و چند بازیکن خوب را هم جذب کند. هوداران باید صبور باشند و تحت تأثیر فضای مجازی قرار نگیرند و اجازه دهند مدیریت باشگاه کارش را با همین روند ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی