۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم می تواند الشارجه امارات را شکست دهد.

به گزارش خبرورزشی، فرشاد پیوس هم مثل اغلب هواداران و پیشکسوتان این تیم معتقد است، پرسپولیس تمام‌کننده قهار و تمام‌عیار ندارد. پرسپولیس در ۳ بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های التعاون (رفت و برگشت) و الدحیل فقط ۲ گل به ثمر رسانده که یکی از روی نقطه پنالتی (توسط بشار رسن) بوده و دیگری را هم شجاع خلیل زاده مدافع این تیم زده است. صحبت‌های فرشاد پیوس را در این رابطه بخوانید.

پرسپولیس ۳ بازی در لیگ قهرمانان در شروع مجدد این مسابقات انجام داده که ۲ برد و یک شکست در پی داشته است. نظر شما درباره این نتایج چیست؟
پرسپولیس برابر التعاون نمایش خوبی ارائه داد و حتی می‌توانست بازنده بازی با الدحیل هم نباشد، اما به هر حال قطر میزبان مسابقات است و هوای این تیم را دارند. البته یحیی گل‌محمدی و شاگردانش این فرصت را دارند که با شکست دادن شارجه به دور بعدی مسابقات صعود کنند.

عملکرد خط حمله پرسپولیس را چطور دیدید؟
عیسی آل‌کثیر خیلی زحمت می‌کشد، اما بدشانسی یا بی‌دقتی اجازه نداده است گلی به ثمر برساند. من فکر می‌کنم او با زدن یک گل موتور گلزنی اش روشن شود، اما آرمان رمضانی به نظر با استرس بازی می‌کند.

جدایی علی علیپور تأثیر منفی بر عملکرد پرسپولیس ندارد؟
طبیعی است تأثیر داشته باشد. به هر حال علی علیپور مسیر دیگری برای ادامه فوتبال خودش انتخاب کرد. پرسپولیس باید به فکر جانشین او باشد.

آیا این نفرات یا مهدی عبدی می‌توانند جای خالی علیپور را پر کنند؟
ببینید پرسپولیس برای موفقیت به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا مهاجم قاتل می‌خواهد. این اصطلاح درباره مهاجمانی به کار برده می‌شود که در محوطه جریمه حریف بی‌رحمانه گل می‌زنند. من در حال حاضر چنین مهاجمی در این تیم یا حتی فوتبال ایران نمی‌بینم.

یکی مثل خودتان؟
نه، از ما که گذشت ولی یکی مثل مهدی طارمی یا سردار آزمون که در اروپا بازی می‌کنند.

در لیگ قهرمانان آسیا به قول شما مهاجم قاتل زیاد است. مثل ولیتون مهاجم شارجه که برزیلی‌الاصل است.
بله، به هر حال تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس از لحاظ مالی توانایی بالایی داشته و می‌توانند خرید‌های گران‌قیمتی از برزیل، آمریکای جنوبی، آفریقا و حتی اروپا داشته باشند.

چرا در فوتبال ایران فقر مهاجم داریم؟
دلیل آن عدم توجه به امر استعدادیابی است. ما در بخش پایه‌ای فوتبال عملکرد خوبی نداشتیم و مهاجم چهارچوب‌شناس و گلزن تربیت نکردیم. به جرأت می‌گویم استعداد‌های خوبی در سراسر کشور هستند که نیاز به توجه بیشتری دارند و سرمایه‌گذاری در این امر ضرری ندارد.

به‌عنوان سؤال آخر نتیجه بازی پرسپولیس و شارجه را چند چند پیش‌بینی می‌کنید؟
ان‌شا‌ءا... پرسپولیس با اختلاف یکی، دو گل برنده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی