۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است آبادانی‌ها از سه‌شنبه دور جدید تمرینات را در آبادان آغاز کنند.

به گزارش خبرورزشی، صنعت نفت در روز‌های ابتدایی نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داده و در روز‌های اخیر با وجود تلاش فراوان تنها یک بازیکن به ترکیب اضافه کرد و او کسی نیست جز علی عبدا... زاده مدافع سابق خود آبادانی‌ها. در حالی که به نظر می‌رسد با گزینه‌های متعددی مذاکراتی انجام داده‌اند از جمله محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته پارس جنوبی و همچنین محمد عباس زاده مهاجم نساجی و... حضور چند بازیکن دسته اولی هم در تیم صنعت نفت قطعی شده است. بازیکنانی، چون بختیار رحمانی هم در ترکیب تیم باقی مانده‌اند.
مذاکرات در باشگاه صنعت نفت برای جذب بازیکنان لیگ برتری با سرعت ادامه دارد. سیروس پورموسوی و علی عیسی زاده مدیر‌عامل باشگاه تلاش می‌کنند تا پیش از شروع تمرینات گام‌های جدی در این راستا بردارند، اما محدودیت بودجه و همچنین بالا رفتن قیمت بازیکنان کمی کار را سخت کرده است.
سیروس پورموسوی که به بهانه بازگشت به لیگ برتر، تیم ملی جوانان را رها کرد، در بازگشت دوباره به لیگ برتر با پارس جنوبی خاطره تلخی را تجربه کرد چراکه با وجود تلاش فراوان نتوانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد و حالا مصمم است با صنعت نفت در فصل پیش‌رو خوب نتیجه بگیرد. سیروس پورموسوی پیش از این حضور در تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان را تجربه کرده بود. قهرمانی با استقلال خوزستان و ناکامی با فولاد اینقدر برای او تجربه به همراه داشته که در صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. جالب اینکه او در تلاش است یک مربی تمرین دهنده هم به ترکیب کادر فنی اش اضافه کند و در این راستا در روز‌های اخیر مذاکراتی هم با برخی از مربیان داشته است.
قرار است آبادانی‌ها از سه‌شنبه دور جدید تمرینات را در آبادان آغاز کنند. صنعت نفت در جذب بازیکن سیاست باشگاه فولاد را در پیش گرفته است و می‌خواهد برابر قیمت بالای بازیکنان مقاومت کند و در نهایت بازیکنانی را در اختیار بگیرد که حاضرند با خواسته‌های مالی باشگاه کنار بیایند. البته که این تدبیر درستی است. باشگاه صنعت نفت نمی‌تواند بیش از توان مالی اش با بازیکنان قرارداد امضا کند چراکه رفتاری غیر از این صنعت نفت را در آینده دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد کرد. وزات نفت حمایت از تیم‌های نفتی در فصل آینده را به صورت رسمی اعلام کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی