نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره مباحث منتشر شده پیرامون موضوع پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ۲۲ شهریور بسته شد به گزارش خبرورزشی، روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره مباحث منتشر شده پیرامون موضوع پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

در توضیحات ارائه شده از سوی روابط بین‌الملل آمده است:

«بر این اساس و پیرو اخبار کذب منتشره توسط برخی از حاشیه سازان به اطلاع می‌رساند رای مربوط به پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس، روز ۱۲ آگوست (۲۲ مرداد) به باشگاه و فدراسیون ابلاغ و باشگاه پرسپولیس از آن تاریخ یک ماه فرصت داشته است بدهی خود به وی را پرداخت و رسید پرداختی را برای فیفا و فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال نماید. با توجه به عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، از تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به مدت یک فصل بسته خواهد ماند. بدیهی است به محض پرداخت بدهی توسط باشگاه و ارسال اسناد مثبته، پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز خواهد شد. گفتنی است، تمام نقل و انتقالات پرسپولیس در بازه زمانی تعیین شده و قبل از تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) صورت گرفته است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی