نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
انصاری از لیست بیرون است اما اجازه جدایی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس محمد انصاری مدافع این تیم را در لیست خروج قرار داده است.

به گزارش خبرورزشی، اگر تصور می‌کنید اختلاف بین کادر مدیریتی و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس فقط بر سر مسائل مالی یا فسخ قرارداد بازیکنان است، سخت در اشتباه هستید؛ مهدی رسول‌پناه مدتی است با هیچ‌یک از برنامه‌های یحیی گل‌محمدی همکاری نمی‌کند و این موضوع، اختلاف‌نظرها را افزایش داده است. آخرین مورد که منجر به ایجاد درگیری دوباره بین طرفین شده، بحث جدایی محمد انصاری است.

یحیی در محل تمرین و به‌صورت رسمی اعلام کرد محمد انصاری را برای فصل آینده نمی‌خواهد و تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد. دلیلش هم تا حدودی منطقی بود زیرا اعتقاد داشت انصاری حداقل تا پایان سال نمی‌تواند به بازی‌های پرسپولیس برسد و از این رو، حضورش در لیست تیم، فایده‌ای برای سرخپوشان ندارد. او به صورت طبیعی، نام انصاری را از لیست خود خارج کرد. این اتفاق، یکی از مهم‌ترین اختیارات یک سرمربی در حد لیگ برتر است که با کدام بازیکن کار کند و کدام بازیکنش را از لیست بیرون بیاورد اما مدیران باشگاه از این خواسته کادر فنی تبعیت نمی‌کنند و معتقدند انصاری باید در پرسپولیس بماند!

رسول‌پناه و همکارانش تا به حال سه جلسه با انصاری برگزار کرده‌اند و در تمام این جلسات، موضوع فسخ قرارداد او و دادن رضایتنامه یا نامه عدم نیاز به این بازیکن را مردود می‌دانند. آنها تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند انصاری از پرسپولیس جدا شود و مشخص نیست وقتی سرمربی تیم، این بازیکن را نمی‌خواهد، مسئولان باشگاه چرا تلاش می‌کنند انصاری را در پرسپولیس حفظ کنند؟ به چه دلیل و با چه منطقی، آنها رویه‌ای غیرعادی را در پیش گرفته‌اند و حتی به این بازیکن نامه عدم نیاز نمی‌دهند تا به دنبال تیم دیگری باشد؟ اتفاقاتی که در بخش مدیریتی پرسپولیس رخ می‌دهد، باورنکردنی است و باید به هواداران این تیم حق داد که شاکی شوند و مقابل دفتر باشگاه یا حتی مجلس شورای اسلامی تجمع به راه بیندازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • payam IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    ازمون و خطا تا کی با اینطور ادما؟؟؟ چون یحیی رو انصاریفرد اورده یعنی؟!! دکی جون هبچکدوم از این موفقیتا پای تو نوشته نمیشه مثل ایرج عرب !!!!!
    • حمید علوی CA ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      آقای محمد انصاری گل سر سبد فوتبال ما از نظر اخلاقی ست. از نظر فنی هم بسیار عالی و‌ موثر بوده. بنظرم کنار گذاشتنش به بهانه ی “ حرفه ای بودن فوتبال” ، اتفاقن خیلی غیر حرفه ایه. حرفه ای گری به معنای نامردی کردن در “زمان سختی “ نیست.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    تنها ‌کار درست رسول پناه همین کار است انصاری وقتی پرسپولیس بهش نیاز داشت در تیم ماند الان هم نباید از پرسپولیس برود
  • Retired IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    خواستن يا نخواستن يك يا چند بازيكن حق مسلم و اوليه يك مربى ميباشد ، انصارى با دو عمل جراحى رباط صليبى تا چند ماه اينده قابل به بازى براى تيم نيست و جايگزين كردن ايشان بسيار منطقى بنظر ميرسد ، مخالفت مديران با گلمحمدى در اين تصميم كنار گذاشتن انصارى عجيب ميباشد مخصوصا اگر نادرى هم حفظ شود . به اميد حل شدن تمامى اتفاقات اخير و ادامه روند موفقيت هاى ارتش سرخ .❤️❤️❤️❤️
    • قهرمان همه دوران IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      این درست است که انصاری مصدوم هست و لیست رو پر میکنه، ولی بخاطر وفاداری این بازیکن که همه میدونیم باید باهاش قرار داد ببندند و اسمشو رو تو لیست نیارند.اگه تا نیم فصل یا پایان فصل خوب شد اضافه بشه به لیست، چیز عجیبی نیست، همه جای دنیای تیم‌های حرفه ای با بازیکنای مصدومشان اینطور رفتار می‌کنند. مسعود شجاعی رو که یادتون نرفته... در ضمن هر آن خلیل زاده یا نادری امکانش هست برند از تیم و حفظ همچین بازیکنی که چند پستست و در حد ملی هست واجبه، ضمنا دکتر انصاری بهش گفته از اوایل دی ماه میتونه به تمرینات برگرده.
  • پرسپولیسی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    رسول پناه حق نداره در مسائل فنی تیم دخالت کنه و باعث حاشیه سازی بشه این بود مدیریت مدرن ایشون؟
  • Amir perspolis CA ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    خبرورزشی بقرآن مجید کاملا مشخصه دنبال بر هم زدن پرسپولیس هستی بابا دیگه انقد تابلو نکنید حداقل ینی از کوچکترین مسئله ای یا اختلاف سلیقه ی معمولی میخوان یه جنجال و حاشیه ی بزرگ درست کنن برا پرسپولیس پرسپولیس حداقل بزرگترین تیم در (غرب آسیاس) و اینستاگرام باشگاههای غرب آسیا اینو ثابت میکنه و نزدیکترین تیم به پرسپولیس الهلال با ۲ میلیون فالوورِ که بعد از پرسپولیس ۵ میلیونی قرار داره پس این اختلاف سلیقه و نظر خیلی خیلی عادیه در باشگاه به این بزرگی خواهشا بزرگش نکنید درست یه زمانی مدیرای الهلال کارلوس ادواردو رو میخواستن ولی سرمربی شون نمیخواست آیا روزنامه های عربستانی این مسئله رو تبدیل به حاشیه ی بزرگ و دردسر برا الهلال کردن؟؟؟ شما هم اگه میخواین میتونین از فینالیست شدن پرسپولیس ناراحت باشین اما حق حاشیه سازی ندارین
  • بابای مراد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    ببین با یه ورزشکار بی حاشیه دوست داشتنی با مرام که دست رد به چینیا زد حرمت شکنی میکنند اغای نابغه با مهدوی کیا چکار کردی این دومیش حتما باید تو رختکن عربده بکشد تا حساب ببرین
  • علی IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    تعصب زیاد هرخبرراحاشیه معنا میکند
  • javad US ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    shoma dorost migoyeed, valey Goel Mohamadi dar moredeh Ansary %100 eshtebah mikonad, , mitavanand pouleh in bazykon ra bedahand va barayeh saleh dighar hefzash konand, hamin Goel Mohamadi Mahini va Ahmadzadeh ra nakhast? bejayash ke omad? Sheiri

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی