نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مظلومی: برخی به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: برخی به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران، پرویز مظلومی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایط تیمش گفت: خوشبختانه بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شده‌اند و با هدایت فکری و همکارانشان خود را برای حضوری پر قدرت آماده می‌کنیم. با این‌حال اخیرا شنیده‌ام عده‌ای به دنبال سنگ اندازی در مسیر موفقیت استقلال هستند و می‌خواهند با تحریک هواداران به تجمع و مواردی از این دست به تیم لطمه بزنند.

وی افزود: از هواداران عزیز می‌خواهم به این حواشی بی توجه باشند و همدل در کنار کادرفنی قرار بگیرند. استقلال با اتحاد و همدلی مطمئنا فصل درخشانی را رقم می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرویز سوبله چوبله IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    وای خدا که چه بلاهایی سر پرسپولیس نیاوردی پرویز خان
    • ... IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      خدایی پرسپولیس چه بلاهایی سرت اورد.ده نفره که سه تا گل بت زد دو هیچتو پرپر کرد. چهار تا گل بت زد که هنوزم یادته. چوبله ات هم که با جک تری دی از کار دراومد. بسه یا بازم بگم
  • ۴۴۴۴ IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    پرویز خان خیالمون راحته که حواست به کل حاشیه ها است و نایب بر حق منصورخان پورحیدری فقید هستی. پیش به سوی قهرمانی لیگ بیستم با اسم رمز: اتحاد
    • حمید علوی CA ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      درود بر ۴۴۴۴ واقعن استقلالی. درود بر تو که سره رو از نا سره میشناسی دادا.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    بعضی! برخی! عده ای! اتفاقا سرمربیتون هم تو چند خبر پیش گفته بود عده ای! این شیوه جدیده؟ خدا رو شکر ما خوبیم همه چی خوبه ولی عده ای ...؟ این خط دادن به تفکر هواداراتون نیست؟ مردیم از بس گفتن همه چیز خوب بود ما داشتیم قهرمان میشدیم رفته بودیم واسه ستاره سوم که فلان شد و بهمان شد؟ بس کنید دیگه بابا تموم کنید مظلوم نمایی رو دنبال مقصر گشتنو. بجسبید به کارتون بلکه ما هم خلاص شیم.
  • محمدطاها US ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    خب به نظرم تا زمانی که مسئولان استقلال دغدغه های هوادارا برای این تیم رو درک نکنند و هم صدا با آنها نباشند نمی توان انتظار حل مشکلات تیم رو داشت..نمیدونم چ جوری میگن شرایط تیم خوبه در صورتی که پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته است جذب بازیکنای جدید رو هواست، تمدید با بازیکنای کلیدی مثل میلیچ و کریمی رو هواست، زمین تمرین تیم هم که افتضاحه..با این حال واقعا این تجمعات هم بی فایده س، ما تا حالا از این تجمعات چ سودی کردیم جز ضرر والا!!!
  • حمید علوی CA ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    بزرگ‌ترین دشمن استقلال، بعضی از باصطلاح هوادارن استقلال هستن. ۱) بعضی از اینا، اصولن هوادار استقلال نیستن. بلکه فن این و اون هستن. اینا موفقیت یا عدم ‌موفقیت استقلال براشون مهم نیست، اما ۴ نشون دادن ارباب قبلشون به پرسپولیسیا دلشون رو به پرواز در میاره. عکسای بتشون در اینستا رو از عکسا و فیلمای استقلال بیشتر نگاه میکنن! ۲) بعضیا پول میگیرن شعار میدن، پول میگیرن میان در شبکه‌های مجاری فضا رو بسمت شخص یا اشخاص خاص مثبت یا منفی کنن. سالها پیش ریال ایران رو از فلان مدیر دروغگو و فلان مربی مافیایی میگرفتن، الانم درهم امارات میگیرن! ۳) بعضیا آگاه نیستن. چیز زیادی از تاریخ فوتبال و استقلال نمیدونن. روابط مافیایی که دستکم ۳۰ ساله حکمفرماست رو نمیشناسن. این گروه معمولا توسط گروه اول و دوم خام میشن. ۴) بعضیا خودشون قدرت تحلیل ندارن. هر چی که رسانه ها بنویسن و یه عده در فضای مجازی بگن براشون میشه حجت و آیه. اینام جون‌میدن واسه خام شدن توسط گروه اول و دوم.
    • مجتبی IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
      همشون کیسه کشن دیگه چرا انقد خودتو اذیت میکنی
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    تجمع استقلالیها همیشه بی حاصل بوده است همانگونه که ایندفعه هم بی ثمر شده است زیرا سوگلی تیم دیگری است لنگی های حکومتی حتی با ۱۰ نفر رفتند کمی داد زدند شعار دادند فحاشی کردند و ثمره آنرا خیلی زود دیدند همیشه همه چیز فوتبال را بلعیده اند و از طرف حکومت حمایت شده اند تجمع استقلالیها هیچ فایده ای ندارد کلا فوتبال ایران خلاصه شده در حمایت بی چون و چرا و دربست از لنگی های حکومتی ... لنگی ها اگر حتی ۱ نفرشان ناراضی باشد سریعا او را راضی می کنند نوازشش می کنند و نمیگذارند آب در دلش تکان بخورد لنگی ها پدرخوانده های فوتبال سیاست زده و رانتی ما هستند
    • شاهین IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
      پول دیاباته و شفر از اسمان به زمین افتاد
  • رضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    با ۴۴۴۴ موافقم و امسال با این کادر استقلالی که روی نیمکت داریم، روزهای خوبی را شاهد خواهیم بود.
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    پرویز سوبله چوبله
  • عشق آبی IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    محمود فکری و پرویز مظلومی هماهنگی خوبی دارند با هم و امسال نیمکت خوبی داریم. محمود با وجود پرویزخان خیالش راحته بویژه در داربی
  • محمد چ IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    خدا رو شکر، پس از سال ها بالاخره یه تیم استقلالی واقعی و با کارنامه سکان هدایت تیم رو بدست گرفتند. به امید خدا با زکاوت محمد فکری و با راهنمایی و کمک پرویز خان سوبله، افتخارات گذشته را تکرار می کنیم و ۴ مقدس را به رخ حریف می کشیم. تنها رمز پیروزی دوستان استقلالی، اتحاد و حمایت از این کادر فنی کاربلد و یکدست هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی