نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
۰ |
۰
مورینیو: کامبک حریف اتفاقی نبود جز فوتبال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو پس از اینکه تاتنهام مقابل وستهام کامبک خورد آنقدر متعجب نشده بود و این اتفاق را جزئی از فوتبال دانست.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ تاتنهام 3 گل به وستهام زده بود و می‌توانست حتی با زدن چهارمین گل کار را یک‌سره کند، اما در نهایت این بازی 3-3 مساوی شد.

ژوزه مورینیو در پایان این بازی گفت: «در جواب سؤال شما خبرنگاران که می‌خواهید بدانید چه اتفاقی برای تیم ما رخ داد، ترجیح می‌دهم بگویم اتفاقی نیفتاد جز فوتبال و اینکه خودباوری بازیکنان وستهام را برای جبران گل‌های خورده تحسین کنم. کار آسانی نیست که در خانه حریف 3 بر صفر عقب باشید، حریف هم بر شما مسلط باشد و فشار بیاورد و با این حال باورتان برای جبران گل‌های خورده را حفظ کنید. می‌دانستم که این وستهام با وستهام سال گذشته فرق دارد، اما به نظرم از دست دادن پیروزی 3 بر صفر مجازات بزرگی برای تیم ما بود که البته حقش بود.»

مورینیو در ادامه بیان کرد: «بازی بیشتر به سمتی در جریان بود که ما به گل چهارم‌مان برسیم، اما فوتبال همین است. عمدی در کار نبود، اما در دقایق پایانی تیم دچار اُفت شد. وقتی حریف گل اولش را زد روحیه گرفت و بالعکس مردان من از نظر روانی آنقدر قوی نبودند که با این اتفاق کنار بیایند و نتیجه‌اش این شد که در دقایق پایانی دو امتیاز از دست دادیم. باید قوی‌تر از این ظاهر می‌شدیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی