نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اختلاف جدید در مذاکرات شماره ۵ با پرسپولیس؛ بشار بعد از فینال آسیا جدا شود یا نیم‌فصل؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم این بار بشار درخواست کرده پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شود اما مدیران باشگاه پرسپولیس گفته‌اند فوقش در نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی این اجازه را می‌دهند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بشار رسن که در روزهای اخیر پس از بازگشت به ایران تلاش زیادی برای جدایی از پرسپولیس و حضور در تیم القطر انجام داد و تاکنون با پاسخ منفی مدیران باشگاه و کادر فنی مواجه شده، دیروز به عراق رفت. هافبک سرخپوشان برای شرکت در مراسم دومین سالگرد رحلت مادر خود و حضور بر سر مزار آن مرحومه به نجف می‌رود و سپس برای دیدار با خانواده‌اش راهی بغداد می‌شود. 

مدیران پرسپولیس که مجوز جدایی بشار را صادر نکرده‌اند، به او تأکید کرده‌اند باید اواسط هفته خود را در تهران به کادر فنی معرفی کند. آنها همچنین نامه‌ای به باشگاه قطری ارسال و در آن تهدید کرده‌اند در صورت ادامه مذاکره با بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس، از این باشگاه قطری به کمیته انضباطی فیفا شکایت خواهند کرد. در این روزها که گذشت جلسات متعددی میان بشار رسن، مدیر برنامه‌هایش و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شد که البته به جایی نرسید. باشگاه پرسپولیس اصرار زیادی دارد که بشار در پرسپولیس بماند اما این هافبک عراقی نمی‌تواند از مبلغ پیشنهادی هنگفت باشگاه قطری بگذرد. بشار خوب می‌داند با درخشش در تیم القطر می‌تواند توجه تیم‌های پولدارتر قطری را به خود جلب کند. بر این اساس اصرار دارد که در همین مقطع از پرسپولیس جدا شود. باشگاه پرسپولیس هم به خواست سرمربی خود اعلام کرده به هیچ‌وجه اجازه جدایی به این بازیکن عراقی نخواهد داد. طرفین در نهایت و پس از اصرارهای بشار رسن برای جدایی دوباره سر یک میز نشسته و مذاکره کردند. 

شنیدیم این بار بشار درخواست کرده پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شود اما مدیران باشگاه پرسپولیس گفته‌اند فوقش در نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی این اجازه را می‌دهند! طبق اعلام AFC دیدار فینال ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) در دوحه پایتخت قطر برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    بخدا اگه پرسپولیس بازیکن داشت دلم میخواست همین الان بره و دیگه برنگرده.فقط حرف حرفه ای بودن و میزنن.وقتی قرارداد داری اینکارا واسه چیه؟دیده هیچ راهی نداره فسخ کنه از طرفدارا کمک گرفته و طرفداراو بازی داده.بشار اگه زحمت کشیده پولشم گرفته پس لطفی نکرده ولی الان داره ضربه میزنه به پرسپولیس..بذارید بره بابا
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    هرکی از پرسپولیس بره نابود میشه..فقط مشکل اینجاست که وقتی سرشون به سنگ میخوره پشیمون میشن و میخوان برگردن پرسپولیس،دوباره پرسپولیس اینارو قبول میکنه..کسی که اینجوری بخواد بره هوادارارو اذیت کنه و قراردادشو زیر پا بذاره بره دیگه برنگرده هیچوقت
  • شمسعلی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    باشگاه قطری بازیکن جانشینش رو دیروز به توافق رسید و بشار رو رسما کنار گذاشت.پس فعلا جوسازی نکنید
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    تیم قهرمانو نابود نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی