سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
۴ |
۰
قرارداد بشار رسن با پرسپولیس تغییر می‌کند
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس با این باشگاه تغییر می کند تا امکان جدایی در نقل و انتقالات زمستانی وجود داشته باشد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بشار رسن پس از کش و قوس‌های فراوان نتوانست نظر باشگاه پرسپولیس را برای پیوستن به القطر جلب کند تا در لیگ برتر بیستم و فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز در جمع سرخپوشان پایتخت باشد.

مهدی رسول‌پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با بشار به توافق رسیده بود که این بازیکن با امضای قراردادی جدید بتواند پرسپولیس را در نقل و انتقالات زمستانی ترک کند. همچنین هافبک تیم ملی عراق نیز موظف به پرداخت درصدی از قرارداد جدید به پرسپولیس بابت رضایتنامه‌اش خواهد بود. کناره‌گیری رسول‌پناه از ادامه فعالیت در پرسپولیس سبب شد تا رسن پس از ورود به تهران نتواند جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کند و تنها در تمرینات پیش فصل شرکت کند. با این حال باشگاه پرسپولیس مشکلی برای تغییر قرارداد رسن ندارد و در صورت معرفی مدیرعامل این باشگاه برای امضای قرارداد جدید با رسن اقدام می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    تو لنگ هرکی ناز کنه سه چهار میلیاردی میزارن رو قراردادش از جیب باباشون نیتس ک پول مردمه و دل بی رحم
    • بابا مسعودجون کیسه ها IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      نه گلم اشتباه گفتی اون کیسه اس که اینکار رو میکنم دانشگر.کریمی... اگه پرسپولیس این کار رو میکرد الان شجاع رو داشت نه الان تو الریان باشه راستی نادری دو میلیاردی رو هفت و نیم میلیارد دادید درسته اینم در نظر بگیر هم تو سامانه بیشتر پول میدید هم شما چهار ساله قهرمان شدید شما رفتید فینال آسیا و تا حالا جایزه سه میلیون یوروی رو گرفتید حقم دارید به کریمی سالی بیست میلیارد بدید دیاباته هم که قیمتی نداره یک میلیون و دویست هزار دلار
  • RU ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    قرارداد رو امسال بسته برای چی باید تغییر کنه؟ فقط شجاع باید به قراردادش پایبند می بود؟حالا دلواپسان کجا هستن چرا هوچی گری نمی کنن؟
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    ایشالله هرچی خیره اتفاق بیوفته ولسه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی