نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
خداحافظی بی‌سروصدای کادر پزشکی استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر پزشکی استقلال به خاطر ماجرای رخ داده در فرودگاه دوحه از چند بازیکن این تیم همچنان دلخور هستند و به نظر می‌رسد قید همکاری با آبی‌پوشان را زده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در حالی که هرگز خبر رسمی مبنی بر جریمه، تنبیه یا حتی توبیخ کتبی سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر به خاطر رفتاری که در فرودگاه دوحه قطر با دکتر ستوده و امیر مهریزی پزشک و عضو کادر پزشکی تیم استقلال انجام دادند منتشر نشد این بازیکنان به تمرینات گروهی استقلال برگشته و در نهایت ظرف این مدت نیز تمرینات‌شان را با قدرت پیگیری کردند اما در همین حال دو تن از اعضای قدیمی کادر پزشکی استقلال با توجه به رفتاری که نسبت به آنها صورت گرفته قید همکاری طولانی مدت‌شان با تیم محبوبشان را زده و الان مدتی است که بی‌سروصدا از این تیم جدا شده‌اند. 

روز گذشته وقتی با نزدیکان دکتر امین نوروزی و دکتر کاوه ستوده حرف زدیم متوجه شدیم دلیل اصلی این خداحافظی کناره‌گیری دکتر ستوده بوده است. او انتظار رفتاری که سیدحسین حسینی با او در فرودگاه دوحه کرده را نداشته، جدا از آن وقتی حرمتش به عنوان یک جراح و پزشک عمومی مقابل همه اعضای تیم شکسته دیگر رغبتی برای همکاری با استقلال ندارد. از طرفی بی‌توجهی مدیران باشگاه به حرمت‌شکنی صورت گرفته نیز او را مجاب کرده که با بهانه کردن شرایط سنی قید همکاری با استقلال را بزند. 

از سوی دیگر دکتر نوروزی هم با مشاهده همین وضعیت و اطلاع از دلخوری دکتر ستوده وقتی متوجه شد دوست و همکارش در کادر پزشکی قصد ادامه همکاری با تیم را ندارد به شکل نامحسوس، خداحافظی‌اش را از این مجموعه اعلام کرد. دکتر نوروزی با سابقه بیش از دو دهه و دکتر ستوده با سابقه بیش از یک دهه حضور کنار استقلال این روزها همچون دیگر اطبای کشور مشغول رسیدگی به بیماران خصوصی خود هستند و البته دو تن از پزشکان مورد اعتماد آنها در تمرینات شرکت می‌کنند. 

دکتر مهرشاد رهبر و دکتر حمزه‌زاده این روزها در نبود ستوده و نوروزی مراقب سلامت بازیکنان هستند و امور پزشکی این تیم را در دست دارند. باعث تأسف است که بی‌احترامی توسط بازیکنی که دکتر نوروزی به اندازه سنش سابقه همکاری با باشگاه استقلال را دارد موجب شد یکی از بهترین زوج‌های پزشکی در جمع تیم‌های لیگ برتری از استقلال جدا شوند! آن هم در میان بی‌تفاوتی مسئولان باشگاه. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    اگر دکتر نوروزی و دکتر ستوده نبودند الان نصف بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت شرایط بازی نداشتند هواداران استقلال میگن به علی پروین احترام بگذارید اما خودشان به دکتر ستوده و دکتر نوروزی بی احترامی می کنند
    • تاجی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      حسینی و دانشگر خیلی بیجا کردن که با دکتر ستوده درگیر شدن ما خواستار اخراج کامل حسینی و دانشگر هستیم دوتا بازیکن واقعا بدردنخور
  • ناشناس ES ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    ای بابا چرا مگه بد بودن توانستن کرونمایی کیسه کش ها بپوشونن اما اینا اومدن جوجه کلاغ گرفتن سفت خخخخخخخخخخ
  • مرتضی IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    خب جریان غفوری و فکری به بن بست رسیدین باز دوباره برگشتین سراغ ستوده و نوروزی.... انقدر بیکارین؟ خب اگر رفته بودن اون دوتای دیگم میبردن وقتی بازیها شروع نشده لزومی نداشته بیان دستیاراشون میان... دنبال سوژه دیگه ای بگرد راستی از شکایت النصر چخبر؟
  • محمدطاها IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    والا دیگه چی بگیم ، واقعا خجالت چیز خوبیه البته اگه بعضی از بازیکنا‌ متوجه باشند و بفهمند..کادر پزشکی استقلال زحمتکش ترین و سالم ترین افراد باشگاه هستند دکتر ستوده نشان داده انسان شریف و درستکاریه نمیتونه بر خلاف سوگند پزشکیش دروغ بگه.. به چ مرحله ای رسیدیم که بازیکن خودشو همه کاره میدونه به خودش چنین جراتی رو میده که مقابل بزرگ‌ تیم بایستد و توهین کند..مشکل تیم اینه که بزرگتر بالای سرش نیست هر کسی ساز خودشو میزنه..
  • حسن DE ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    ضعف مدیریت غوغا میکند . حسینی باید از استقلال اخراج میشد و درصدی از قرار دادش را کم میکردند تا برود آنجایی که دیگر اسمی از او نیاید . این افراد اعتبار استقلال را زیر سئوال میبرند.
  • آرمین IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    واقعا تاسف داره بحث استقلال و پرسپولیس نیست بحث احترام و سن وسال هستش.چرا باید یه به دوران رسیده مثل حسینی و دانشگر و اسماعیلی با دکتر تیم که اندازه سن و سال اینا سابقه تو تیم استقلال داره و دوبرابر اینا سن داره و درحالی که مقصرم نباشه مورد اهانت و توهین واقع بشه.....این سه بازیکن رو باید بیرون میکردن از تیم چون شان و شخصیت باشگاه رو کم میکنن با گند کاریشون و بعد اینکه احترام سرشون نمیشه. حیفه واقعا بگیم ناصرخان و منصور خان تاجی هستن با اون فرم شخصیت بزرگ. از این طرف حالا دوتا بیشعور اسمشون تو تاریخ و باشگاه استقلال باشه مثل حسینی و دانشگر و اسماعیلی..حسینی ننر و قهری لایق استقلال نیست.اسماعیلی که کلا هر وقت شرایط حساس باشه میرینه برا استقلال و دانشگرم که متوسط..اخلاقم شکر خدا هیچ ندارن
  • MO.LIVER IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    به خاطر سه تا لات و قلیونی،یک تیم تیم حرفه پزشکی و مجرب از استقلال رفتند....
  • حمیدرضا IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    باشگاهی که به خاطر نتیجه دست به هرکاری میزنه بازیکنانی که بخاطر رفیق و باند بازی هرکاری که دلشون بخواد میکنن پیشکسوت میتی که برای گرفتن سمت تو باشگاه همه کار و همه نوع حرف زشت و سخیف زده و و و دیگه از این مجموعه چه توقعی میشه داشت دوستان؟ لطفا اون کلمه فرهنگی رو از سر در باشگاهه ..... بکنید چون تو مکتب شماها تنها چیزاییکه جا نداره فرهنگ و ادب و شعوره هنوز بازیها شروع نشده دنیایی از حاشیه و خودخواهی از سروکول این باشگاه بالا میره بازیها که شروع ببینید چه کولی بازیهایی که در نخواهند آورد انسانیتم آرزوست
    • تاجی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      خدا وکیلی هرکی از فرهنگ مکتب میگه لنگی جماعت بای سکوت کنه یعنی شیرین فراز کرمانشاه میتونه در این مورد حرف بزنه اما لنگی ها نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی