نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری جلسه استماع در پرونده عیسی آل‌کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جلسه استماع در پرونده عیسی آل‌کثیر موافقت کرد و قرار است این جلسه به صورت آنلاین برگزار شود.

خبرورزشیلیگ قهرمانان آسیا؛ کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری جلسه استماع در پرونده اعتراض این باشگاه به محرومیت شش ماهه عیسی آل‌کثیر موافقت کرد.

بر همین اساس قرار است این جلسه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین و با حضور عیسی آل‌کثیر، امیر ساعد وکیل وکیل باشگاه پرسپولیس، قاضی‌های این پرونده و چند شاهد برگزار شود.

کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یا فردا زمان دقیق برگزاری این جلسه را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد، اما به احتمال فراوان جلسه استماع پرونده آل‌کثیر در روزهای پایانی هفته جاری برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس نامی ست به قدمت تاریخ IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    انشاالله مورد بخشش قرار میگیره
    • مانی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      بنظر من بزرگان و هواداران استقلال بیشتر نگرانن که بخشیده نشه . چوم این محرومیت و رفتار زشت و خیانتی که الاستقلالیها در مورد کشور شون انجام دادن تا ابد مثل یک داغ ننگ رو پیشونیشون خواهد بود و به سادگی پاک نمیشه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    پرسپولیس قطعا برنده می شود و هواداران نژادپرست کیسه پماد می زنند سریع پماد بخرید پماد دارد گران می شود
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    خدای هوای عیسی رو داشته باش ! البته توصیه می کنم کانالهای هواداری پرسپولیس و خصوصا هواداران پرسپولیس هم بد نیست این بار با کامنت های بی شمار به AFC اطلاع دهند که پاختاکوری ها نه تنها بعد بازی شکایتی نکردند بلکه هواداران آنها کامنت هم نگذاشتند این استقلالیها بودند که با چندین هزار کامنت درحال سوزش از گل های آل کثیر خواهان محرومیت وی شدند و شادی گل عیسی به خاطر برادر زاده چشم کوچکش بوده است ((و مکروا ومکر الله و الله خیرالماکرین ))
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    ننگ این جریان از تاریخ وتبال ایران پاک نمیشه و بنظر من سکوت ننگین ریش سفیدان و پیشکسوتان و هواداران معتمد و موجه رقیب در این حرکت ناجوانمردانه و حقیرانه و بهت برانگیز از کار این بچه خورده های هیجانزده احساساتی ناپسندتر بود.
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    بعید میدون اتفاق خاصی بیفته. به احتمال ۹۹درصد بخششی در کار نیست ولی خدا کنه مدت زمان محرومیتش کمتر بشه
  • M IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    هر چند وکیل این پرونده آدم کاربلدی نشون داده اما همونطور که خودش گفت باید سر این موضوع امیدواری منطقی داشته باشیم هر چند که حق عیسی این محرمیت نبود
  • بهنام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    آقایون afc تورو خدا اجازه بدین 2-3 تاشاهد دلسوخته از نادی الاستقلال که پرچمدار صداقت و شرافت تو دنیان ، تو این جلسه آنلاین شرکت کنن بخاطر خودتون میگم که اگه محرومیت بخشیده شد ، هزار جور انگ بهتون زده نشه. از ما گفتن....!
  • ابرام US ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    =========== خر عیسی گرش به مکه برند ....... چون که برگشت هنوز خر باشد .... ( سعدی .... گلستان ) ------------- -------------------------------------------- ==========خر عیسی که رفته بود مکّه *** مرده بودم زدستش و خنده====== ====خنده از یکطر ف مر اکشته ***خره هم دلخور از من و خنده===== ====هر چه می گفتمش زچه دلخور*** گشته ای٬ خب بگو به این بنده==== ====داد یک پاسخی که بازم من *** ضمن حنده شدم شرمنده ===== ====گفت که دیدم مدیر النصر را *** به« تعا ون» که گفت پیشِ بنده==== === یا اخی هذِهي مثلث تاس*** من بقربانشان و شرمنده ==== ====جمله کردند کا ر ما آسان*** آسيا را بگفتن و بنده==== ====هرچه گفتیم اخئ بس است لا پورت*** همچو یاسین بگوش این بنده==== ====که نرفت ونرفت در گوشی*** خر عیسی شده است شرمنده==== ====من دوباره ولو زخنده شدم *** خر ه دا یم لگد زند بنده===== ====او پکر٬ من اگر چه خندیدم ***گریه با ید که کرد٬ نه خنده !! ==== =======گر چه دارد پیا م این خرِ خوب *** بی خیا لش جناب خواننده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی