علی کفاشیان: معلوم است در انتخابات فدراسیون فوتبال چه اتفاقاتی رخ می‌دهد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: مشخص است در انتخابات چه اتفاقی رخ می‌دهد و شاید فقط در ترکیب اعضای هیئت رئیسه یک سری جابه‌جایی انجام شود و تصمیمات تا حدودی مشخص است.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ علی کفاشیان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره شرایط انتخابات و ماجرایش با مهدی تاج توضیحاتی را ارائه داد که بخش هایی از این مصاحبه را در زیر می‌خوانید.

*افرادی که وارد انتخابات فدراسیون فوتبال خواهند شد، سال قبل خودشان را معرفی کردند و آماده حضور در انتخابات هستند. شناخت مجمع هم از این افراد خوب است و فکر نمی‌کنم مشکلی ایجاد شود. به هر حال مشخص است که در انتخابات چه اتفاقی رخ می‌دهد و شاید فقط در ترکیب اعضای هیئت رئیسه یک سری جابه‌جایی انجام شود و تصمیمات تا حدودی مشخص است.

*نظر من درباره محرومیت سعید آذری توسط کمیته اخلاق این است در شرایطی که این نوع محروم کردن‌ها براساس انتقادها صورت بگیرد، درست نیست و مسلماً در رأی‌گیری نیز به ضرر کادر مدیریتی فعلی فدراسیون خواهد بود. به هر حال آنهایی که انتقاد می‌کنند، بر اساس یکسری انتقادات درست یا نادرست صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که فدراسیون باید پاسخ بدهد. برای من اینگونه برخورد کردن پسندیده نیست و در دوران ریاست خودم هم چنین برخوردهایی را نمی‌پسندیدم.

*قصدی برای شرکت در انتخابات ندارم و برای هیچ بخشی کاندیدا نخواهم شد.

*هر چیزی بین من و تاج بود تمام شد. یکسری اتفاقات رخ داد اما دیگر گلایه‌ای ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی