نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وینفرد شفر: دروغ می‌گویند، نمی‌خواهند استقلال نفس بکشد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعات روزهای اخیر گفت: به نظر می رسد افرادی که شایعاتی را به راه می اندازند، هرگز دهانشان را نمی بندند و نمی خواهند به استقلال اجازه نفس کشیدن بدهند.

خبررورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وینفرد شفر درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالباتش توسط باشگاه استقلال اظهار داشت: من طی روزهای اخیر با باشگاه استقلال در ارتباط بوده ام. باشگاه در این روزها قسمتی از مطالبات من را پرداخت کرده اما متاسفانه هنوز برخی مسایل و مشکلات در مورد کارهای اداری باقی مانده که باید برطرف شود. باشگاه این را گفته که به زودی پرداختی ها کامل شود. من هم منتظر وکیلم هستم تا همه چیز را بررسی و تایید کند.

وی افزود: من حسن نیت و همکاری خودم با باشگاه استقلال را به بهترین شکل ممکن انجام دادم و مدیران باشگاه شاهد آن هستند. من و وکیلم همواره در دسترس باشگاه بودیم تا در هر موردی با آنها صحبت کنیم و در صورت بروز هر مشکلی، سعی کردیم به باشگاه کمک کنیم تا همه مسایل برطرف شود.من این کارها را به خاطر باشگاه استقلال، هواداران میلیونی و پرشور آن و دوستان مشترکی انجام دادم که همواره در قلبم هستند اما برخی شایعات شیطان گونه من را ناراحت و نا امید می کند.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه وی پرداخت پول پسرش را شرط دادن رضایت کرده است عنوان کرد: به نظر می رسد افرادی که چنین شایعات و دروغهایی به راه می اندازند، هرگز دهانشان را نمی بندند و نمی خواهند به استقلال اجازه نفس کشیدن بدهند تا مبادا این باشگاه در مسیر درست و اصولی خود قرار گیرد.

وی تاکید کرد: من در صحبت با سرپرست باشگاه استقلال، از او خواستم اجازه انتشار چنین دروغهایی را بگیرد و مراقب دشمنان، جاسوسها و خائنها باشد تا استقلال بزرگ، از مشکل و حاشیه دور باشد و به سمت موفقیت حرکت کند. او هم قول داد این کار را انجام دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کفتار 6 میلیاردی US ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    وقتی داری حق فسخت می خوری و پسر بدون مدرکت از بیت المال جیبش پر می کنی باید برای تیم حکومتی شیرین زبونی کنی
    • تاجی IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      یکی مثل این و استرا باید فراری داده بشن و یکی هم مثل رادو که چند ساله پول بیت المال داره حروم چنین بازیکن بی کیفیتی میشه . شک نکنید برانکو یه پول هنگفتی از انتقال رادو گیرش اومده وگرنه چه معنی داره که گلری که بهترین تیمش قبل لنگ تیم های لیگ ۳ کرواسی بوده . اگر هم رادو اگه خوب بود صد سال نمیومد بیاد تو ایران و چندین سال گلر دوم بشه . پس واقعا پول بیت المال حرومش شده
  • Iman IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    خبر ورزشی با شما هم هستند که خبر کذب "مشروط بودن رضایت شفر در ازای پرداخت طلب ساشا" را دیروز روی خروجی سایتت قرار دادی!!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    خخخخخخ پدر یک چیزی میگه پسر یک چیز دیگه ! البته پدر به نظرم راست میگه
  • امید اس اس IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    جناب شفر هر دو دروغ میگن هم سعادتمند هم خلیل زاده هردشون لنگی هستن و نوچه بابامسعودن خلیل زاده با دروغگویی استرا رو فراری داد سعادتمند هم تو یه ماه سه جام آسیا ـ جام حذفی و آسیا رو از استقلال گرفت توی اون مدیریت فقط عبدیان به فکر باشگاهه روزی که دکتر خطیر به استقلال اومد هدفش درست کردن باشگاه بود اما گیر دلال هایی مثل پندار توفیقی و فتحی بی مصرف افتاد و مثل اونا شد!!! دکتر خطیر ناپاکی زنوزی و نصیرزاده رو لوداد که البته مافیای زنوزی کار خودشون رو با ایشون کردن شفر سال اولی که اومد با عشق مربیگری میکرد ولی سال دوم باوجود سو مدیریت خود شفر هم کم کاری میکرد و بازیکنا به خاطر هواداران بازی میکردن شفر سال دوم.فقط پول میخواست فقط خطیر اینو فهمید خطیر اگه گیر آدمای پول پرستی مثل فتحی و پندار توفیقی نمیفتاد الان استقلالو درست میکرد جالبه امروز دکتر خطیر قسم خورد که هیچ و ایمیل و کاری با سعودی ها نکرده که البته خودش و خدای خودش میدونن درضمن ایشون پاتوسی و استرا رو به استقلال آورد کاری که فتحی و سعادتمند و خلیل زاده و افشار زاده از انجامش عاجز بودن هیچ مدیری هم جوانی و کارایی ایشون رو نداشت
    • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      امید اس اس برو دوغ ات بنوش بچه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      خدا خیریت بده ما غیر از بشار هیچ بازیکن خوبی نداشتیم ولی شما دراین چندسال اخیر کلی بازیکن خارجی باکیفیت خریدید اما وزیر می شه پرسپولیسی !!!!!!! برای ما می رفتند جونیور و بودیمیر وکلی بازیکن بنجل خارجی می خریدند عراقی های هم که به فوتبال ما میان اکثرا ایجنت هاشون ایرانیه
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      امید سی سی کاجی قند بالاست چرا بیداری فردا مدرست دیر میشه
    • امید اس اس IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      یه مشت احمق مثل کاج..... ادعای سواد دارن
  • محمدطاها IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    خب حالا چی میشه ادمین جااان؟!!! اگر شفر به فیفا نامه‌ نزنه پنجره باز نمیشه پس بازیکنای جدید چی میشن ؟!!! پس چی میگفتن دوشنبه یا سه شنبه پنجره باز میشه ای بابااا شورشو در آوردن دیگه ، آخه مدیران لعنتی چی میشد مثل آدم پولشو به موقع میدادن اینطور تیم به دردسر نمی افتاد خووو..
  • اس اسی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    شفر جان یه دفعه میگفتی لنگیا دیگه چرا اینقدر حجب و حیا به خرج میدی
  • حاتم IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    وقتی فتحی گفت بدون یک ریال ضرر با شفر فسخ کردیم بخدا مطمئن شدم به درد سر بزرگی می افتیم. چرا یکی نیست یقه فتحی و هیئت نامدیره اون زمان رو بگیره؟
  • سرخ IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    تا اونجا كه به داخلي ها مربوط ميشد هر كارى ميشد واسه كيسه كردن مث حق خوري واضح در مورد مظاهري،،،اما اين يكي ديكه مربوط به فيفاست،،كارى از دست بابا مسعود برنمياد،،تمام حق و حقوقش رو كرفته بابت دو سال كار نكرده،واسه خودش و يسرش داره غرامت ميكيره،،اون وقت از هوادارا هم مايه ميزاه!!!! هيشكي بخوبي شفر كيسه كشا نشناخته!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی