دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۰ |
۰
سرمقاله| نگرانی برای انتخاب فدراسیون والیبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون والیبال از میان گزینه‌های متعدد به دو گزینه ایتالیایی و روسی رسیده است و قرار است به زودی گزینه نهایی را از میان این دو نفر انتخاب کند.

خبرورزشیعلی جوادی؛ نکته کلیدی تأخیر در معرفی سرمربی تیم ملی، دیروز علنی شد و فدراسیون اعلام کرد به دلیل مشکلاتی که برای انتقال پول وجود دارد، پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال طولانی شده است. این استدلال و منطق درست فدراسیون والیبال را باید قدر دانست. اینکه مشکلات فردا را امروز ببینیم، بسیار درست است‌ اما مبادا این مشکلات موجب شود دست به یک انتخاب نادرست بزنیم یا یک تصمیم نادرست‌تر بگیریم تا مشکلات ما صد برابر شود. 
فدراسیون والیبال نمی‌خواهد مشکلاتی که دامن مدیران فدراسیون فوتبال را گرفت، پیش‌روی خود ببیند. اشتباه بزرگ مدیران وقت فدراسیون فوتبال اولاً موجب شد یک مربی ۵۰۰ هزار «دلاری» برای ما ۲ میلیون «یورو» آب بخورد و دوماً همین مربی یک‌شبه گران شده، ۵/۶ میلیون یورو هم از ما غرامت بخواهد و برنده دعوا در فیفا شود. طبیعی است که رئیس فدراسیون والیبال، منطقی‌تر و پخته‌تر از مدیران وقت فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد اما نگرانیم که این مشکل انتقال پول موجب شود یک تصمیم بدتر بگیریم و مسیر رشد والیبال را کور کنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی