نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چراغ اول رئال‌مادرید روشن شد؛ لیورپول، بایرن و منچسترسیتی کولاک کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین شب از سومین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان در حالی پایان یافت که رئال‌مادرید سرانجام برد و لیورپول، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی رقبا را درهم کوبیدند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ شب اول از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری رئال‌مادرید، لیورپول، بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی مقابل رقبا به پایان رسید.


در گروه A، بایرن‌مونیخ در حالی که تا دقایق پایانی برای زدن گل برتری مقابل ردبول زالتسبورگ تلاش می‌کرد، در نهایت ۶ بر ۲ این رقیب را برد. لواندوفسکی در دقایق ۲۱ (پنالتی) و ۸۸، کریستنسن در دقیقه ۴۴ (گل‌به‌خودی، بواتنگ در دقیقه ۷۹، سانه در دقیقه ۸۳ و تئو در دقیقه ۲+۹۰ برای بایرن و بریشا در دقیقه ۴ و اوکوگاوا در دقیقه ۶۶ برای ردبول گل زدند.

بایرن ۹ امتیازی صدرنشین این گروه است و اتلتیکو با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

شادی بازیکنان بایرن‌مونیخ بعد از گلزنی مقابل ردبول


در گروه B مهم‌ترین دیدار امشب را رئال‌مادرید از اینتر برد. این دو تیم موفق نشده بودند تا این هفته پیروز شوند و شاگردان زیدان در نهایت بازی‌شان مقابل نراتزوری را ۳ بر ۲ بردند. بنزما و راموس در دقایق ۲۵ و ۳۳ با گل‌های‌شان کهکشانی‌ها را امیدوار به برد کردند، اما مارتینس در دقیقه ۳۵ و پریشیچ در دقیقه ۶۸ اینتر را به بازی برگرداندند. در نهایت رودریگو موفق شد دقیقه ۸۰ گل دیگری بزند تا نخستین برد برای رئال رقم بخورد.

مونشن‌گلادباخ صدرنشین ۵ امتیازی این گروه است و رئال‌مادرید با ۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته.

شادی رودریگو بعد از گلزنی در دیدار رئال و اینتر


در گروه C، منچسترسیتی با ۳ گل المپیاکوس را شکست داد. تورس، ژسوس و کانسلو در دقایق ۱۲، ۸۱ و ۹۰ برای تیم گواردیولا گل زدند.

شادی تورس پس از گلزنی در دیدار منچسترسیتی و المپیاکوس

پورتو هم در شبی که مهدی طارمی را تنها ۲ دقیقه در زمین داشت، موفق شد مارسی را با ۳ گل شکست دهد. مارگا، اولیویرا و دیاس در دقایق ۴، ۲۸ (پنالتی) و ۶۹ برای پورتو گلزنی کردند.

منچسترسیتی و پورتو در این گروه با ۹ و ۶ امتیاز اول و دوم هستند.

شادی بازیکنان پورتو بعد از گلزنی مقابل مارسی


در گروه D، لیورپول میزبانش آتالانتا را با ۵ گل درهم کوبید. ژوتا ستاره قرمزها در این بازی بود و با گلزنی در دقایق ۱۶، ۳۳ و ۵۴ هت‌تریک کرد. صلاح و مانه در دقایق ۴۷ و ۴۹ دیگر گل‌های لیورپول را زدند.

شادی بازیکنان لیورپول بعد از گلزنی مقابل آتالانتا

آژاکس هم موفق شد میتیلند را ۲ بر یک شکست دهد. آنتونی و تادیچ در دقایق و ۱۳ برای آژاکس و دریر در دقیقه ۱۸ برای میتیلند گل زدند.

لیورپول با ۹ امتیاز صدرنشین این گروه است و آژاکس و آتالانتا با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

شادی بازیکنان آژاکس بعد از گلزنی مقابل میتیلند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی