نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
۱ |
۰
شرط گلر کروات برای پرسپولیسی‌ها چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در تماس با مدیران باشگاه از آنها خواست تمام طلبش را به صورت مکتوب در اختیار او قرار دهند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس که در کشورش به سر می‌برد، چند روز پیش با تماس ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه مواجه شد.  

شکوری قصد داشت تا در مذاکره با این بازیکن، دلایل عدم بازگشت رادو را جویا شود که بحث این دو نفر، خروجی خوبی داشت و این دروازه‌بان که سابقه کسب چهار قهرمانی با سرخپوشان را داراست، قول داد به ایران برگردد.  

البته رادو در میان صحبت‌هایش، پیام مهمی هم برای مدیران باشگاه داشت. او در این مورد به خبرورزشی گفت: «به ابراهیم شکوری گفتم بدون اینکه پول بگیرم، حاضرم به تهران بیایم ولی فقط درخواست دارم تمام طلبم به صورت رسمی روی کاغذ بیاید. آنها قول همکاری دادند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.» به این ترتیب رادو قرار است فردا به تهران بازگردد.

بخش کامل مصاحبه رادوشویچ را می‌توانید اینجا بخوانید.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    این بنده خدا شرطی نداره فقط احترام میخواد همین..نمیشه که فرق بین بازیکنا بذارن نمیسه به همه پول بدن پاداش بدن ولی به رادو ندن هرکی جای رادو باشه واقعا ناراحت میسه و یه اقدامی میکنه.حق داره واقعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی