نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
۰ |
۰
رسول خطیبی: در آغاز لیگ از رقیب‌مان شناخت نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه از نام و آوازه هیچ تیمی ترس نداریم گفت: با قدرت برای مردم استان مرکزی به میدان می‌رویم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما آماده برای بازی‌ها هستیم و از اسم هیچ تیمی واهمه نداریم و به خاطر هواداران و مردم استان قدم‌ها را محکم برمی‌داریم و با قدرت آماده بازی فردا هستیم.

وی افزود: بازی اول همیشه برای تیم‌ها مشکل است که آن هم عدم شناخت از هم است و ما نیز شناختی از تیم نساجی و همین طور رقیب از ما ندارد ولی ما سعی کردیم از بازیکنان خود به شناخت کاملی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بیان کرد: در ادامه بازی‌ها تلاش داریم تا یک بازی تاکتیکی و مدرن را به نمایش بگذاریم و نماینده شایسته‌ای برای استان مرکزی و مردم فوتبال‌دوست اراک باشیم.

خطیبی خاطرنشان کرد: تیم نساجی تیمی ریشه‌داری در فوتبال ایران است که سال قبل هم حضور خوبی در لیگ داشت، من تجربه رو در رویی با این تیم را هم در کارنامه خود دارم.

وی ادامه داد: نساجی تیمی متحد و یک دست است و البته تمام تیم‌های لیگ برتر برای بازی‌های چشمگیر و قابل قبول خود را آماده کرده‌اند که امیدواریم ما هم بتوانیم در مقابل تیم خوب نساجی موفق باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی