نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
سپهر حیدری: هواداران پرسپولیس نیازی به شرکت در همه نظرسنجی‌ها ندارند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپهر حیدری می‌گوید که در صورت حمایت هواداران، پرسپولیس می‌تواند دوباره قهرمان شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ نظرسنجی کنفدارسیون فوتبال آسیا درباره پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا برای بعضی ها به محل بحث و مجادله تبدیل شده است. حالا سپهر حیدری در این راستا مصاحبه ای انجام داده که در زیر می‌خوانید:

*هوادار پرسپولیس بارها توسط ای اف سی و فیفا پرهوادارترین تیم آسیا شناخته شده و پرسپولیسی ها رکورد تعداد تماشاگر را در قاره آسیا جابجا کرده اند. هوادار پرسپولیس نیاز به اثبات لحظه ای ندارد که هرروز در یک نظرسنجی شرکت کند. در این نظرسنجی هم ابتدا پرسپولیس اول بود اما وقتی یک نفر صدها رای می‌تواند در سامانه بدهد، طبیعتا این نظرسنجی اعتبار خاصی ندارد؛ حالا نتیجه اش هرچه که باشد.

*من به همه تیم ها احترام می‌گذارم اما پرسپولیس دیگر ثابت شده و با 40-50 میلیون هوادار در ایران و دیگر نقاط دنیا، پرهوادارترین تیم آسیاست. شما در ایران از هرکسی بپرسید که طرفدار چه تیمی است، اکثرا از بین پرسپولیس و استقلال انتخاب می‌کند. شاید تراکتور و سپاهان و فولاد هم هوادار داشته باشند اما مطمئن باشید که به نسبت بسیار زیاد، پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران و آسیاست.

*خیلی زود است که درباره پرسپولیس قضاوت کنیم. پرسپولیس برای ریکاوری زمان نداشت و در لحظات آخر هم گفتند سیامک نعمتی نمی‌تواند بازی کند. بازی اول هم مقابل جوان ترین تیم لیگ بود که آمار دوندگی بالایی دارد و بازیکنانش انگیزه زیادی هم داشتند. چیزی که هست، فکر کنم سایپا با دوندگی اش تمام فضاها را از پرسپولیس گرفت اما با این حال پرسپولیس موقعیت های زیادی ساخت و به تیرک دروازه هم زد و فکر می‌کنم در آینده بهتر هم بشود.

*اگر هواداران پرسپولیس از تیمشان حمایت کنند، مطمئنا پرسپولیس وضعیت متفاوتی را خواهد داشت. در این مدت حمایت هواداران پرسپولیس بوده که باعث کسب نتایج درخشان این تیم شده و این بار هم در چنین وضعیتی که کادرفنی و بازیکنان مطالبات زیادی دارند، بدون شک حمایت هواداران انگیزه زیادی را به آن ها خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    اقایون متوهم چین یک میلیارد جمعیت داره اگه هوادارن یک تیم روستایی شون هم در نظر بگیری اندازه کل پرسپولیس هوادار داره دست از این توهمات بردارید
    • شمسعلی IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      احسنت عجب کشفی زدی همانند تتلو رفیقت
    • مصطفی6+6 IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      آقای باهوش چین تیمی مردمی مثل پرسپولیس نداره اگه داشت حرف شما درست بود
    • امید اس اس واقعی IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      خطاب به تتلیتی عقده ای و تمامی دوستان افشاگری میکنم =بازی تموم شد تتلی جون فک میکنی نمیدونیم تتلیتی بیهوش متوهم هستی؟ واقعا ممنونم که اینقد نادونی که خودتو لو دادی تُوی بیسواد نه استقلالی هستی نه پرسپولیس فقط اومدی سایتو بهم بریزی یا به اسم من میای یا کیسه مافیا یا آقا امیر بعضی وقتا هم به اسم کاج دوچرخه... جدیدا ستارگان!! فقط حرف مفت و چرت میزنی دو دقیقه بعد به اسم من دوباره به اسم کیسه مافیا و....خب بچه جون داری میسوزی چرا از رو عقده و حقارت دست به همچین کارایی میزنی ساقیت کیه؟؟ چقد تو رو داری هدفت چیه؟؟؟ الان یه حرف مفتی زدی تموم شد بعدش چی؟ شبا خوابت نمیبره که فردا به اسم من بازار گرمی کنی؟؟ ببین دوره تو دیگه تموم شده نادان بیسواد الان چه استقلالی چه پرسپولیس ازت متنفرن دوستان همه شاهد باشید این به اسم هممون کامنت میزنه الان پیشونی سفید شدی تو میخوای کمبود های خودتو به این وسیله جبران کنی از سایت محترم خبرورزشی میخوام این نادون رو از سایت بیرون کنن به اسم من کامنت میزنه بعد دوباره به اسم خودم به خودش جواب میده من چجوری بگم من اون نیستم؟!!
    • امید اس اس واقعی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      تتلیتی میاد به اسم من کامنت میزنه بعد دوباره با اسم خودم به خودش جواب میده از زبون من به خودش میگه تتلیتی به اسم من کامنت نزار!! باید بهش بگم تتلی خودتو به حماقت نزن دیگه همه دنیا فهمیدن سایتو بهم ریختی اصلا کی تو رو حساب میکنه؟؟ تو چیزی به جز یه فیک عقده ای حسود نیستی که به اسم همه اعم از استقلالی و پرسپولیس کامنت میزنی بالاخره هویتت فاش شده بقول رفیقت تو حتی اسم خودتم نمیدونی بعد کدوم متوهم تر از خودت به تو گفته باهوش؟؟ هرکی بوده یه تختش کم بوده نمایش مزخرفت سایتو به گند کشونده ولی دوره تو بزودی تموم میشه ادمین عزیز لطفا رسیدگی کنید الان آقا امیر هم دیگه سر همین کارای تتلیتی کامنت نمیزنه دارم حرف میزنم میاد زیر پستم به اسم خودم به خودم میگه فیک!! من چجوری بگم من اون نیستم؟؟؟ هرکاری دوست داره میکنه خواهش میکنم یه پیشنهاد بدین
    • پرسپولیسی شریف IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      تتلیتی از اسم و نظرت معلومه بدجوری مخ تیلیتی...
    • قهرمانان IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      به کوری چشم حسودا این موضوع سالیان ساله که ثابت شده هستش و هیچ تیمی قدرت رقابت با پرسپولیس کبیر رو نداره مخصوصا کیسه حقیر الانم برو شیرتو بخور لالا کن
  • سجاد‌ IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    چین جمعیتش زیاده تعداد تیماش هم بالاس، در ضمن afcمیگه پرسپولیس پر طرفدارترین تیم اسیاس شما میگی نه.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین تیم های ایرانند گاو آهن بره با اول شدنش با هزاران رای فیک یک ستاره بزنه خخخخخخخخ
  • پرسپولیس مردمی IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    تی تی فعلا باید تاتی کنه که کلی وقت بعدش تازه به جمع شیش تائیا برسه.....شماها کجا و پرسپولیس کبیر کجا...؟!؟ درود بر ارتش سرخ و قهرمان
  • سینا IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    فقط آبی عشق.پرطرفدارترین تیم ایران وآسیا استقلاله.بدون شک تیمیه ک مردم باعشق دوستش دارند وهیچ تیمی نمیتونه باهاش رقابت کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی