نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دیدیه دشان: پوگبا و گریزمن وضعیت ناامید کننده‌ای دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اعتراف کرد در آستانه دیدارهای ملی آینده، ستاره‌های منچستریونایتد و بارسلونا شرایط خوبی ندارند.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از وضعیت پل پوگبا و آنتوان گریزمن مهره‌های کلیدی این تیم در آستانه آغاز دور جدید بازی‌های ملی و لیگ ملت‌های اروپا ابراز نارضایتی کرد.

دیدیه دشان در این باره گفت: «برای پوگبا هیچ توصیه‌ای ندارم. او خودش منچستریونایتد را به خوبی می‌شناسد و مدت زیادی است که دارد در این باشگاه بازی می‌کند. می دانم که از وضعیت خود در یونایتد راضی نیست. آنهم به خاطر مدت زمان حضورش در ترکیب تیم و پست بازی‌اش است. پوگبا بهترین روزهای خودش را سپری نمی‌کند. مصدومیت‌ها یکی پس از دیگر گریبانش را گرفتند و کرونا هم ضربه نسبتاً شدیدی به او زد. پس او نیاز دارد که دوباره ریتم بازی‌اش را پیدا کند. با او مشکلی ندارم و مطمئنم که می‌توانم مدیریتش کنم، اما برای یک بازیکن در وضعیت پوگبا کار هرگز آسان نیست. گریزمن هم کمی تحت تأثیر شرایطش در بارسلونا قرار گرفته و باید آن را تغییر دهد، اما هرگز توانایی‌های او را زیر سؤال نخواهم برد. حقیقت این است که مشخصاً وقتی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌شان روزهای سختی را سپری می‌کنند، اوضاع و احوال‌شان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. او باید شخصیتش را نشان دهد و همیشه هم روحیه‌اش را حفظ کند، چون این خیلی مهم است و امیدوارم که به همیشه شیوه به کارش ادامه دهد. اما به هر حال باید بگویم که پوگبا و گریزمن وضعیت ناامیدکننده‌ای دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی